ДҮНИЕ ЖҮЗІ ТАРИХЫ 10 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ

Понедельник, 26 Декабрь, 2016

ДҮНИЕ ЖҮЗІ ТАРИХЫ 10 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ

www.sabaktar.kz

Дүниежүзі тарих.   10-сынып.         ЖМБ.    (34 сағат)

Сабақтың  тақырыбы

Сабақтың мақсаты:

  Сағат    Оқытуда қолданыла-тын  әдіс-тәсілдер Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі Күтілетін нәтиже Үйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Негізгі  дереккөздер немесе ресурстар Мерзімі
1 Кіріспе

Оқушыларға тақырыпты тарихи деректер түрде ұсыну жолдарын                            меңгерту және уақытты үнемдеуге, кітаппен  сауатты                     жұмыс жасай  білуге  тәрбиелеу.

1 Топтық жұмыс Ойын, ББУ, тренинг,диалог,тәжірбиелік жұмыс,аквариум ойыны

тар.

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар жаратылыстану курсының мағынасы туралы түсінеді.  Алған білімдерін практикада қолдануға үйренеді.  Топпен  жұмыс  жасап  үйренеді. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
ХХ ғ. басындағы дүниежүзі        (5 сағ.)
2 ХХ ғ. басындағы дүниежүзінің саяси картасы       

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

1 Кім шапшаң»  , , БҮҮ шығару/,  «Миға шабуыл» автор орындығы Жигсо І әдісі Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар ХХ ғ. басындағы дүниежүзінің саяси картасы        жайлы   оқып білудің әдістерін оқып  біліп үйренеді. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
3 Монополистік капитализм және оның Батыстың басты елдеріндегі ерекшеліетері

Оқушылартақырып   ұғымы жайлы түснік алады,  оны қолданып тапсырмалар орындауға үйренеді

1 Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Монополистік капитализм және оның Батыстың басты елдеріндегі ерекшеліетері түінік алады және білімдерін бекітеді, оны тапсырмалар орындауда пайдаланады Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
4 ХХ ғасырдың  басындағы  халықаралық  қатынастар.

Тақырып    жайлы туралы түсініктер қалыптастыды,  ХХ ғасырдың  басындағы  халықаралық  қатынастарды  толығымен  түсінеді

 

1 Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар  ХХ ғасырдың  басындағы  халықаралық  қатынастар туралы түсінік алады жәнеж ұлдыздар туралы  және олардың орналасу жүйесі туралы түсінеді. Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
5 І д.ж.соғыстың басталуы, барысы.

Тақырыпты салыстырд деректер ақылы меңгереді және білімдерін бекітеді, оны етапсырмалар орындауға пайдаланады

1 Кім шапшаң»  , , БҮҮ шығару/,  «Миға шабуыл» автор орындығы Жигсо І әдісі Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар І д.ж.соғыстың басталуы, барысы.   туралы    және  оның  маңызын  оқып  түсініп, үйренед және практикада қолданады. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
6 1917 жылғы соғыс қимылдары. АҚШ-тың соғысқа кірісуі.

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, түсініпп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады

1 Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар 1917 жылғы соғыс қимылдары және  АҚШ-тың соғысқа кірісуін сипаттау арқылы түсініп оларға сипаттама береді. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

 

  • Адрес электронной почты не публикуется. Обязательные поля отмечены *