ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ 9 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ

Среда, 21 Декабрь, 2016

ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ 9 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ

www.sabaktar.kz

9-сынып. Дене шынықтырудан орта мерзімді жоспар.

  № Сабақ тақырыбы Сағат саны Мерзімі Оқытуда қолданыла-тын  әдіс-тәсілдер Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі Күтілетін нәтиже Үйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Негізгі  дереккөздер немесе ресурстар
  Дене шынықтыру                
  9-сынып 102              
  Спорт ойындары (10 сағ)                
1 Волейбол.Тұру,ауысу,секіру секілді допсыз жат 1   Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
2 Доппен жаттығулар 1   Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау
3 Төменнен — тура допты ойынға қосу 1   Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
4 Бір бүйірден-төменнен допты ойынға қосу 1   Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау
5 Жоғарыдан , төменнен екі қолмен допты беру 1   Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
6 Жаттығу ойыны 1   Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау
7 Техника элементтері 1   Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
8 Орта және жоғарылаған биіктікте доп беру 1   Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау
  • Адрес электронной почты не публикуется. Обязательные поля отмечены *