ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ 8 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ

Среда, 21 Декабрь, 2016

ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ 8 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ

www.sabaktar.kz

8-сынып. Денешынықтыруға арналған орта мерзімді жоспар.

Дене шынықтыру.  8 сынып. Аптасына 3 сағат, барлығы 102 сағат.

Тақырыбы Сағат

саны

Мерзімі Оқытуда қолданыла-тын  әдіс-тәсілдер Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі Күтілетін нәтиже Үйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Негізгі  дереккөздер немесе ресурстар
1 Жеңіл атлетика           I тоқсан

Арнайы  жүгіру  жаттығулары.

Жоғарғы  старттан  20 м, 60 м

60 м  жүгіру  6х10 м  өрмек  айнала   жүгіру

60-150 м қайталау  жүгірулері

2   Спрот құралдарының суреттері топқа арқылы бөлу.

Сұрақ-жауап, түсіндіру

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
2 2000 м, 3000м жүгіру.10-12  минутқа  жүгіру 2   Кім жылдам,Миға шабуыл,Жигсо, Ойлан тап, Өмірлік ахуалды талда Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі
3 Кедергілерден  өтіп  жүгіру 2   Спрот құралдарының суреттері топқа арқылы бөлу.

Сұрақ-жауап, түсіндіру

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
4 Ұзындыққа «Аяқты  бүгу» тәсілімен  секіру 3   Кім жылдам,Миға шабуыл,Жигсо, Ойлан тап, Өмірлік ахуалды талда Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі
5 Биіктікке  «Адымдау»  тәсілімен  секіру «екпін  алу, итерілу,ұшу,жерге  түсу»  бөліктеріне  жекелеген  жаттығулар 3   Спрот құралдарының суреттері топқа арқылы бөлу.

Сұрақ-жауап, түсіндіру

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
6 Кішкене  допты қашықтыққа   лақтыру  кезіндегі  жекелеген  жаттығулар 3   Кім жылдам,Миға шабуыл,Жигсо, Ойлан тап, Өмірлік ахуалды талда Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі
7 Қозғалмалы  ойындар

Лақтыруға  қатысты  ойындар

«Нысанаға  дәл  тигіз»  «Шығыршықты  діңгекке  дәл  кигіз»

4   Спрот құралдарының суреттері топқа арқылы бөлу.

Сұрақ-жауап, түсіндіру

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
8 Дала  жарысы  (Кросс)

 

  Кім жылдам,Миға шабуыл,Жигсо, Ойлан тап, Өмірлік ахуалды талда Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі
9 Бағытын  өзгерткен  қалыпта  белгіленген  жерлермен  жүгіру 1   Спрот құралдарының суреттері топқа арқылы бөлу.

Сұрақ-жауап, түсіндіру

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
  • Адрес электронной почты не публикуется. Обязательные поля отмечены *