ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ 6 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ

Среда, 21 Декабрь, 2016

ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ 6 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ

www.sabaktar.kz

6-сыныпқа  арналған орта мерзімді жоспар

Дене шынықтыру.  6 сынып. Аптасына 3 сағат, барлығы 102 сағат.

 

Тақырыбы Сағаты Мерзімі Оқытуда қолданыла-тын  әдіс-тәсілдер Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі Күтілетін нәтиже Үйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Негізгі  дереккөздер немесе ресурстар
1 Жеңіл атлетика           I тоқсан

Жеңіл  атлетика.

Төменгі  старт  ж/е старт  екпіні

Жоғары  жылдамдықпен  30 – 60 м  жүгіру

2 Спрот құралдарының суреттері топқа арқылы бөлу.

Сұрақ-жауап, түсіндіру

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
2 Екпін,серпілу,ұшу,жерге  түсуге  дайындық  жаттығулары.5 -10 м қашықтық  екпінмен  келіп  ұзындыққа   секіру ,бір  орында секіру 2 Кім жылдам,Миға шабуыл,Жигсо, Ойлан тап, Өмірлік ахуалды талда Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі
3 Орнынан ұзындыққа секіру 2 Спрот құралдарының суреттері топқа арқылы бөлу.

Сұрақ-жауап, түсіндіру

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
4 Кіші  допы  лақтыру  жаттығулары

Нәтижеге  және  қашықтыққа  допты  лақтыру

2 Кім жылдам,Миға шабуыл,Жигсо, Ойлан тап, Өмірлік ахуалды талда Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі
5  Жоғарғы  старт 10 – 12  минут қалыппен  жүгіру 2 Спрот құралдарының суреттері топқа арқылы бөлу.

Сұрақ-жауап, түсіндіру

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
6 1500м

2000 м уақыт  есептемей  жүгіру

2 Кім жылдам,Миға шабуыл,Жигсо, Ойлан тап, Өмірлік ахуалды талда Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі
7 Баскетбол. Алаңда  ауысу  жаттығулары.

Бір  орында  тұрып  және  қозғалыста  торға  (себетке) екі  қолмен  допты  лақтыру. Екі жақты ойын

3 Спрот құралдарының суреттері топқа арқылы бөлу.

Сұрақ-жауап, түсіндіру

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
8 Футбол:  Дағдыны  бекітуге  бағытталған  арнайы  дене  жаттығулары: допты  алу  және  соғу, алаңда  алмасу  техникалары. 2 Спрот құралдарының суреттері топқа арқылы бөлу.

Сұрақ-жауап, түсіндіру

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
9 Ұлттық ойын: «Бес  тас» 2 Кім жылдам,Миға шабуыл,Жигсо, Ойлан тап, Өмірлік ахуалды талда Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі
10 Қозғалмалы  ойындар

«Мерген»

«Қызыл ту» т.б

4 Спрот құралдарының суреттері топқа арқылы бөлу.

Сұрақ-жауап, түсіндіру

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
  • Адрес электронной почты не публикуется. Обязательные поля отмечены *