ГЕОГРАФИЯ 9 СЫНЫП ОМЖ ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР

Воскресенье, 25 Декабрь, 2016

ГЕОГРАФИЯ 9 СЫНЫП ОМЖ ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР

www.sabaktar.kz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Орта мерзімді жоспар

Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы

9 сынып

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бекітемін:                                                         Пәні: Қазақстанның  экономикалық және әлеуметтік географиясы        

сыныбы: 9.Пән мұғалімдері:

І – бөлім. Қазақстанның жалпы экономикалық – географиялық сипаттамасы

Қазақстанның экономикалық – геогрфиялық жағдайы және халқы тарауына жасалған орта мерзімді жоспар

1.Сабақтың тақырыбы 2.Оқып үйренудің

негізгі мақсаттары

3.Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер

 

3. Бүкіл оқушылар үйренгенін қайдан білесіз? 4.Оқып –үйренудің нәтижесі 5.Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау 6.Бәрін қоса есептегенде 7.Негізгі дерек көздер
1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Экономикалық және әлеуметтік география ұғымы, мақасаттары мен міндеттері.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Білу: Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы туралы білу.

Түсіну: Қазақстанның экономикалық  және әлеуметтік географиясы пәнінің оқыту мақсатын түсіну.

Қолдану: Экономикалық және әлеуметтік география ұғымын анықтау.

Талдау: Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясының мектеп географиясы пәндері жүйесіндегі ролін талдау жасау.
Жинақтау: Экономикалық ұғымдарға сипаттама жасау. Бағалау: Өз Отанына сүйіспеншілігін арттыру, Отансүйгіштік түсініктерін қалыптастыру.

 

Топпен, жұппен, жеке жұмыс кластер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жеке тапсырмалар. Диолог, акт. Сыни тұрғысынан ойлау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Экономикалық  география тұсінігін қалыптастыру.

Қазақстанның экономикалық географиясы пәнінің оқыту мақсатын түсінеді.

Еліміздің экономикалық және әлеуметтік өмірінің жетістіктеріне оқушылардың Отансүйгіштік сезімдері, түсінігі қалыптасады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өзін-өзі бағалау,

Критерилер белгілеу,

2жұлдыз;1ұсыныс,жұптық,топтық бағалау. Рефлексия

 

 

 

 

 

 

 

 

ашық,жабық сұрақтар,

ББҮ,

Рефлексия

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Е. Ахметов,Н. Карменова, Ш. Карібаева, Б. Асубаев

«Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы»,

Алматы «мектеп»

2013 жыл. 3-4 бет

2.«Георафия және табиғат»  әдістемелік журнал 2012 ж.

Оқыту ізденіс ретінде және ізденіс  оқыту ретінде»С.Мирсеитова

 

2

 

*Экономика*, *экономикалық жүйе*  терминдерінің анықтамасы және ұғымы.

Білу: Экономика және экономикалық жүйе анықтамасын білу.

Түсіну:Қазақстан экономикасындағы басты мәселелерді түсіну.

Қолдану:Ел экономикасының дамуы және оны білудің маңыздылығы.

Талдау: Қазақстанның экономикалық, әлеуметтік және экологиялық білімді дамытудағы және басқа ғылым салаларына байланысына талдау жасау.  Жинақтау: Қазақстанның зерттелуі олардың ел экономикасындағы маңызын анықтау.

Бағалау: Тақырып бойынша алған білімдерін нақтылау.

 

Топпен, жұппен, жеке жұмыс кластер

 

Жеке тапсырмалар. Диолог, акт. Сыни тұрғысынан ойлау

 

 

1. *Экономика*, *Экономикалық жүйе* анықтамасын  біледі.

2. Пәннің мақсат, міндеттерін түсінеді.

3.Шаруашылықтың  салалық құрылымын  анықтай  алады.

 

 

Өзін-өзі бағалау,

Критерилер белгілеу,

2жұлдыз;1ұсыныс,жұптық,топтық бағалау. Рефлексия

 

ашық,жабық сұрақтар,

ББҮ,

Рефлексия

 

 

Е. Ахметов,Н. Карменова, Ш. Карібаева, Б. Асубаев

«Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы»,

Алматы «мектеп»

2013 жыл.

§1.  5-7 бет

2.«Георафия  және табиғат»  әдістемелік журнал 2012 ж

.Оқыту ізденіс ретінде және ізденіс  оқыту ретінде» С.Мирсеитова

3 Қазақстан экономикасының даму кезеңдері.

 

 

Білу: Қазақстан эономкасының даму кезеңдерін білу.

Түсіну: Қазақстан экономикасының дамуында экономикалық кезеңдер және нарықтық экономика туралы түсінік қалыптасу.

Қолдану: Қазақстан экономиасының даму кезеңдеріне талдау жасау

Талдау: Қазақстанның экономикасы-ның әрбір даму  кезеңдеріне талдау жасау

Жинақтау: Экономикалық даму кезеңдердегі жетістіктер, қиындықтар мен қайшылықтарға сипаттама беру.

Бағалау: Тақырып бойынша алған білімдерін қортындылау.

Топпен, жеке, жұппен жұмыстар Диалог, АКТ. Сыни тұрғыдан ойлау. Топпен жұмыс 1. Қазақстанэономикасының даму кезеңдерін біледі.

2.Шаруашылықтың типтері туралы түсінік қалыптасады.

3. Қазақстан даму кезеңдерін сызба арқылы түсінеді.

4.Еліміздің әрбір даму кезеңдеріне талдау жасай алады.

5. Экономикалық даму кезеңдердегі жетістіктер мен қиындықтар және қайшылықтарға сипаттама жасайды,

Өзін-өзі бағалау,

Критерилер белгілеу,

2жұлдыз;1ұсыныс,жұптық,топтық бағалау. Рефлексия

ашық,жабық сұрақтар,

Рефлексия

Проблемалық сұрақтар

 

1.Е. Ахметов,Н. Карменова, Ш. Карібаева, Б. Асубаев

«Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы»,

Алматы «мектеп»

2013 жыл.

§2. 7-11 бет.

2.«Георафия  және табиғат»  әдістемелік журнал 2012 ж

.Оқыту ізденіс ретінде және ізденіс  оқыту ретінде» С.Мирсеитова

4 Қазақстанның экономикасы: қазіргі кезі және болашағы.

 

Білу:Қазақстанның экономикасының қазіргі даму деңгейі мен болашағы үшін маңызыды салаларды білу

Түсіну: Ел экономикасының дамуында қарқынды дамып келе жатқан салалар мен жоғары технологиялы салаларын анықтау.

Қолдану: Нанотехнология мен биотех-нология салаларын дамытудың маңызын білу.

Талдау: Қазақстан экономикасының әлеуеті, жоғары технологиялық салалар және сыртқы сауда айналымына талдау жасау.

Жинақтау: Қазақстанның экономикасын дамытуда  маңызды шаруашылық салалары және болашақта іске қосылатын өндірістерді сипаттау.

Бағалау: Оқушылардың ел экономикасының дамуындағы жоспарлар  мен шаралар туралы өз ой пікірлерін жеткізу.

Топпен, жеке, жұппен жұмыстар Диалог, АКТ. Сыни тұрғыдан ойлау. Топпен жұмыс Қазақстанның экономикасының даму деңгейі және болашағы үшін маңызды салаларды біледі.

Ел экономикасында қарқынды дамып келе жатқан салаларды анықтайды.

Нанотехнология және биотехнология салаларындамытудың маңыздылығын біледі.

Жоғары технологиялар және сыртқы сауда айналымына талдау жасайды.

Ел экономиксындағы маңызды шарушылық салалары мен болашақта іске қосылатын өндірістерге сипаттама жасайды.

Ел экономиксының дамуындағы жоспарлар мен шараларға өз пікірлерін жеткізе алады.

 

Өзін-өзі бағалау,

Критерилер белгілеу,

2жұлдыз;1ұсыныс,жұптық,топтық бағалау. Рефлексия

ашық,жабық сұрақтар,

Рефлексия

Проблемалық сұрақтар

 

1.Е. Ахметов,Н. Карменова, Ш. Карібаева, Б. Асубаев

«Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы»,

Алматы «мектеп»

2013 жыл.

§3,4.12-19 бет.

2.«Георафия  және табиғат»  әдістемелік журнал 2012 ж

.Оқыту ізденіс ретінде және ізденіс  оқыту ретінде» С.Мирсеитова

 

  • Адрес электронной почты не публикуется. Обязательные поля отмечены *