ГЕОГРАФИЯ 6 СЫНЫП ОМЖ, ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР

Воскресенье, 25 Декабрь, 2016

ГЕОГРАФИЯ  6 СЫНЫП ОМЖ, ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР

www.sabaktar.kz

 

Орта мерзімдік  жоспар

                                                                                                                           География 6 -сынып

 

Сабақтың тақырыбы, мақсатыСағат саныОқытудың негізгі мақсатыБелсенді оқытуда  қолданылатын  әдіс-тәсілдерОқып  үйренудің  нәтижесіБағалауБарлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысыНегізгі  дереккөздер немесе ресурстарМерзімі
1Физикалық география нені оқытады.Жер туралы географиялық білімнің дамуы.1Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырадыCыни тұрғыдан ойлауды,   топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалануОқушылар  жер туралы географиялық білім  туралы  оқып үйренеді.Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беруОқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар 
2Саяхатшылар ,зерттеушілер 

1

 

 

 

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытадыТоптық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалануОқушыларт саяхатшылар мен зерттеушілер,олардың жүріп өткен жолдары туралы оқып үйренеді.Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беруОқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар 
3Табиғат құбылыстарын бақылауды ұйымдастыру.1

 

 

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытадыCыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалануОқушылар өзі қоршаған табиғат құбылыстары туралы  оқып, үйренеді.Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру .Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар 
4Жердің Күн жүйесіндегі орны.Жердің пішіні мен мөлшері. 

1

 

 

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытадыТоптық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалануОқушылар Жер,жердің Күн жүйесіндегі орнын,пішінімен көлемін оқып үйренеді.Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар 
5Жер беті бейнесінің түрлері. 

1

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытадыСыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.Оқушылар жер беті бейнесінің  түрлерімен,ойпат ,жазықтар жайлы оқып үйренеді.Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беруОқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар 
6Масштаб,қашықтықты өлшеу1

 

 

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытадыТоптық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалануОқушылар  масштаб,оның түрлері,қашықтықты өлшеуді үйренеді.Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беруОқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар 
7 

Азимут туралы түсінік,жергілікті жерде және план бойынша бағдарлау

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытадыCыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалануОқушылар  бағыт бойынша азимутты анықтап ,план сызуды үйренеді. Өз бетінше азимутты анықтай алады.Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.Жас ерекшеліктеріне қарай және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру .Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар 

 

  • Адрес электронной почты не публикуется. Обязательные поля отмечены *