БИОЛОГИЯ 9 СЫНЫП ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ҚМЖ

Четверг, 22 Декабрь, 2016

БИОЛОГИЯ 9 СЫНЫП ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ҚМЖ

www.sabaktar.kz

Биология пәнінің мұғалімі:

Қысқа мерзімді жоспар

 

Пәні:  Биология Сынып: 9 Мерзімі:
Тақырыбы: Жасушаның ашылу тарихы
Мақсаты:  
Күтілетін нәтиже:  
Кезең Уақыт Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Ресурстар
Кіріспе бөлім 2 минут  «Екі жұлдыз бір үміт» стратегиясы бойынша ынтымақтастық атмосфера қалыпастыруамын. Стикерге осы сабақтан қандай мақсат күтетіндері туралы жазып, жүрек салынған плакатқа ілу арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосфера қалыптастырады.   Түрлі-түсті стикерлер
2 минут Топқа бөлінуге нұсқау жасаймын. 5 оқушыдан 4 …………….. арқылы бөлінеді. (…………………..)   Таратпа қағаздар
5 минут «Миға шабуыл» әдісі бойынша үй тапсырмасын сұраймын. Оқушылар миға шабуыл жасай отырып, өткен сабақты естеріне түсіріп, сұрақтарға жауап береді.

 

Сұрақтар жаз

Топтық бағалау.

«Бағдаршам» стратегиясымен формативті бағалау.

Оқулық, бағалау парақшасы, түрлі-түсті фишкалар
Жаңа сабақ

таныстырылымы

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

10 минут

Білу. «Бортты журнал» әдісі бойынша жаңа сабақтың тақырыбымен таныстырамын.

Болжамды жүк журналымен жұмыс жасатамын.

 

 

 

Түсіну. «Басымдылық пирамидасы» әдісі бойынша жасушаның шығу тарихы туралы бірнеше нұсқасы жазылған қағаздарды беріп, жұмыс жасатамын.

Жаңа сабақтың тақырыбымен танысып, болжамды жүк журналының сол жағына жаңа тақырып туралы не білетіндерін жазса, оң жағына жаңа ақпарат туралы постерге жазып, қорғайды.

 

Берілген нұсқалардың дұпысын тауып, пирамида құрайды. Дәлелдейді. Пікір алмасады.

 

 

 

 

Топтық бағалау.

«Бағдаршам» стратегиясымен формативті бағалау.

 

 

 

 

Топтық бағалау.

«Бағдаршам» стратегиясымен формативті бағалау.

 

 

Постер, маркер, видеокөрсетілім, АКТ

 

 

 

 

Оқулық, қима қағаздар

 

 

 

 

Жаңа сабақты қолдану 5 минут

 

 

 

5 минут

Қолдану. «Сиқырлы сұрақ» әдісі бойынша топтық жұмыс жасатамын.

Интербелсенді тақтадан тақырыпқа сәйкес «ашық» сұрақтар қоямын.

Талдау.  Жұптық жұмыс жасатамын.

Берілген сұрақтарға жауап беріп, топ арасында сұрақтарды талқылайды.

Жаңа сабақтың тақырыбын жұптасып, талқылайды. Пікір алмасады.

Топтық бағалау.

«Бағдаршам» стратегиясымен формативті бағалау.

 

Плакат,м маркер, оқулық, бағалау парақшасы, түрлі-түсті фишкалар
Қорытынды 5 минут Жинақтау. «Екі жұлдыз бір үміт» стратегиясы  бойынша жаңа сабақты қорытындылаймын. Сабақтң басында жазған стиерлерлерін алып, мақсатқа жеткен, жетпегендерін айтып жаңа сабақт қорытындылайды. Топтық бағалау.

«Бағдаршам» стратегиясымен формативті бағалау.

 

Интербелсенді тақта, түрлі-түсті фишкалар
Бағалау 3 минут Бағалау. Топтық бағалау.

«Бағдаршам» стратегиясымен формативті бағалау.

 

Топ басшылары топ мүшелерін бағалау критерийлеріне сүйене отырып бағалайды.    
Рефлексия 3 минут «Не білдім? Не білгім келеді?» кері байланыс стикерін тарату.

Үй тапсырмасын беру.

 

Тақырыпты қалай түсінгенін стикерге жазып, тақтаға жапсырады.

Күнделікке жазып алады.

  Рефлексия плакаты,

Стикер

Күнделік

 

 

Биология пәнінің мұғалімі:

Қысқа мерзімді жоспар

 

Пәні:  Биология Сынып: 9 Мерзімі:
Тақырыбы: Тірі материяның химиялық құрамының бірлігі. Өсімдіктер, жануарлар, саңырауқұлақтар мен бактерия жасушаларының химиялық құрамы. Химиялық элементтер, су және басқа бейорганикалық қосылыстар, олардың жасуша тіршілік әрекеттеріндегі рөлі.
Мақсаты:  
Күтілетін нәтиже:  
Кезең Уақыт Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Ресурстар
Кіріспе бөлім 2 минут Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру. Шеңбер болып тұрып, бір-бірлеріне  жылы лебіздер тілейді.    
2 минут Топқа бөлінуге нұсқау жасаймын. 5оқушыдан 4 топқа бөлінеді.   Таратпа қағаздар
5 минут «Құндылық спектрі» әдісі бойынша үй тапсырмасын бекіту. «Жасушалық теория — ХІХ ғасырдың ең үлкен жаңалығы.» тақырыбына бір топ келісімді пікір айтса, екінші топ қарсы пікір айтады. Әңгіме дебат жүргізеді. Өз-өзін бағалау

«Ай» әдісі бойынша Формативті бағалау

 Бағалау парақшасы, ай суреттері
Жаңа сабақ

таныстырылымы

10 минут «Тв шоу» әдісі бойынша жаңа сабақтың тақырыбын мазмұнын ашу. 4топқа  тапсырма беремін.

 

 

Әр топтан бір тілшіден  және сұхбаттасушыдан шығады.

Тілші сұхбаттасушымен жасушалардың химиялық құрамы туралы сұхбаттасады.

Пікір алмасады. Жаңа сабақтың мазмұнымен танысады.

Өз-өзін бағалау

«Ай» әдісі бойынша Формативті бағалау

А4 қағазы, бағалау парақшасы, ай суреттері
Жаңа сабақты қолдану 10 минут «Ой қозғау» әдісі бойынша сұрақтармен  жұмыс жасатамын. Алған білімдерін қолдана отырып, срақтарға жауап береді.

Сұрақтар жаз

Өз-өзін бағалау

«Ай» әдісі бойынша Формативті бағалау

А4 қағазы, бағалау парақшасы, ай суреттері
Қорытынды 8 минут «Өрмекшінің торы» әдісі бойынша сабақты қорытындылау.

Оқушыларды шеңбер болып  тұрғызып, сұрақтар қойып, жауп беру арқылы өрмекшінің торын құрғызу арқылы сабақтың тақырыбын қорытындылау.

Өз-өздерін бағалату

Шеңбер құрып, жаңа сабақ бойынша бір-бірлеріне сұрақтар қойып, жауап беріп өрмекшінің торын құрау арқылы жаңсабақты қорытындылау.

Бағалау критерилеріе сүйене отырып, өз-өзін бағалайды.

Өз-өзін бағалау

«Ай» әдісі бойынша Формативті бағалау

Жібек жіп, бағалау парақшасы, ай суреттері
Бағалау 5 минут Өз-өзін бағалату.

«Ай» әдісі бойынша Формативті бағалау

Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, өз-өін бағалайды.

Толық ай – сабақты толық түсіндім;

Жарты ай  — мен жартылай түсіндім;

— Жаңа ай – менің түсінбегенім басымдау болды.

 

 

Өз-өзін бағалау

«Ай» әдісі бойынша Формативті бағалау

Бағалау парақшасы., ай суреттері
Рефлексия 3 минут «Не білдім? Не білгім келеді?» кері байланыс стикерін тарату.

Үй тапсырмасын беру.

 

 

Тақырыпты қалай түсінгенін стикерге жазып, тақтаға жапсырады.

Күнделікке жазып алады.

  Рефлексия плакаты,

Стикер

Күнделік

 

 

Сыныбы:  9    Пәні: Биология        Мерзімі:______________

 

Сабақ тақырыбы: Прокариоттық және эукариоттық жасушалар, олардың құрылысындағы ерекшеліктер.

№3 зертханалық жұмыс.

Өсімдік, жануар және бактерия жасушаларының құрылысы. Олардың құрылысындағы айырмашылықтарды табу.

Сабақ мақсаты: Прокариоттық және эукариоттық жасушалар, олардың құрылысындағы ерекшеліктерінің айырмашылығы

туралы түсініктер беру.                                      .

 

Табыс критерийлері: Оқушылар Прокариоттық және эукариоттық жасушалар, олардың құрылысындағы ерекшеліктерінің айырмашылығы

    туралы түсініктер береді.

Сабақ түрі: Жаңа сабақ

 

Уақыт Мұғалімнің

іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Керекті жабдықтар
Кіріспе

2 мин

 

 

 

2 мин

 

 

5 мин

 

 

 

Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

 

 

 

Топқа бөлу

 

 

«Ядро, құрылысы мен қызметі» тақырыбына кластер жасату арқылы үй тапсырмасын бекіту.

Шеңбер болып тұрып,бір-бірлеріне жылы лебіздер айту арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады.

 

Джиксо әдісі бойынша 1,2,3,4 санау арқылы  4 топқа бөлінеді.

 

Өтілген тақырыпқа байланысты топтастырып, пікір алмасады.

 

 

 

 

 

 

 

 

Плакат, маркер, бағалау парақшасы

Жаңа сабақ

10 мин

 

 

Прокариоттық және эукариоттық жасушалар тақырыбына Венн диаграммасын жасатамын. Берілген тақырыпқа сәйкес салыстырады,ортақ айырмашылықтарын табады. Плакат, маркер, бағалау парақшасы
Жаңа сабақты қолдану

15

мин

Зертханалық жұмыс жасату. Оқулықта берілген зертханалық жұмысты жеке орындайды, жүптасып бағалайды. Оқулық, зертханалық жұмыс дәптері.
Жаңа сабақты қорытындылау

6 мин

 

«Ай» әдісі арқылы (жаңа ай, жарты ай, толық ай) жаңа  сабақты қорытындылау

 

 

Топтық жұмыс арқылы  тапсырмаларды орындайды  және жақсы түсінген оқушы топтастарының сұрақтарына жауап беріп, диалогтік оқыту іске асады.

Толық ай – сабақты толық түсіндім;

Жарты ай  — мен жартылай түсіндім;

— Жаңа ай – менің түсінбегенім басымдау болды.

 

Бағалау парақшасы, айлар
 

Бағалау

5 мин

 

 

 

 

 

 

Ауызша мақтау, мадақтау арқылы формативті бағалау.

Топтық бағалау жүргізу

 

 

Кері байланыс орнату.

 

 

 

 

 

Үйге тапсырма беру. Жаңа материал іздену.

Ынталанады.

 

Топ басшылары бағалау критерийлеріне сүйене отырып, топ мүшелерін бағалайды.

Не білдім? Не білдім? Не білгім келеді? Сұрақтарға жауабын стикерге жауап беріп, рефлексия плакатына іледі.

 

 

Күнделікке жазып алады.

 

 

бағалау парақшасы

 

Рефлексия плакаты, стикерлер

 

 

 

Күнделік

Не сәтті өтті?  
 
 
Не сәтсіз болды?  
 
 
Нені дамыта алар едім?  
 
 

 

Оқуісіорынбасары:__________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Адрес электронной почты не публикуется. Обязательные поля отмечены *