БИОЛОГИЯ 9 СЫНЫП ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАУ ҚМЖ

Четверг, 22 Декабрь, 2016

БИОЛОГИЯ 9 СЫНЫП ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАУ ҚМЖ

www.sabaktar.kz

Биология пәнінің мұғалімі:

Қысқа мерзімді жоспар

 

Пәні:  Биология Сынып: 9 Мерзімі:
Тақырыбы: Генетикалық код. Генетикалық кодтың қасиеттері. Нәруыздың биосинтезі. Транскрипцияның реттелуі.
Мақсаты Сыни тұрғысынан ойланатын тапсырмалар беру арқылы жаңа тақырыпты меңгерту.

 

Күтілетін нәтиже: Сыни тұрғысынан ойлана алады.

Жаңа тақырыпты меңгереді.

Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер «Жадылық серуен» әдісі, «Миға шабуыл» әдісі, кластер, «6 ойлау қалпағы» әдісі, сәйкестендіру кестесі, тест.
Модульдердің кіріктірілуі Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау. Ақпараттық-коммуниациялық технологияларды қолдану. Дарынды және талантты балаларды оқыту. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. Оқытудағы басқару және көшбасшылық
Кезең Уақыт Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Ресурстар
 

Кіріспе бөлім

2 минут Топқа бөлінуге нұсқау жасаймын.

Көне қала аттарымен топқа бөлемін.

Көне қала аттарры жазылған таратпа қағаздар арқылы топқа бөлінеді.

«Түркістан», «Сайрам», «Отырар», «Исфиджаб.

 

 

 

 

 

 

 

Таратпа қағаздар

 

 

 

 

 

5 минут «Жадылық серуен» әдісі бойынша өткен сабақты естеруне түсіртемін. Сұрақтарға жауап беру арқылы өтілген тақырыпты естеріне түсіреді. Ауызша мақтау, мадақтау арқылы формативті бағалау. Өз-өзін критериалды бағалау. Бағалау парақшасы
Жаңа сабақ

таныстырылымы

5 минут

 

 

 

5 минут

Білу. «Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашамын.

Түсіну. «Генетикалық код» тақырыбын  топтастырып кластер жасатамын.

Сұрақтарға жауап бере отырып, миға шабуыл жасап, жаңа сабақтың тақырыбын ашады.

Оқулықты пайдалана отырып, берілген тақырып бойынша кластер жасап, қорғап шығады.

Ауызша мақтау, мадақтау арқылы формативті бағалау. Өз-өзін критериалды бағалау. Бағалау парақшасы. Маркер, оқулық, плакат.
Жаңа сабақты қолдану 10 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

Қолдану. «Генетикалықкодтың қасиеттері» тақырып аясында «6 ойлау қалпағы» әдісі бойынша топтық жұмыс жасатамын.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Талдау. Сәйкестендіру кестесін толтыртамын.

Берілген тақырып аясында топтық жұмыс жасайды.

Ақ қалпақ – оқиғаны баяндайды.

Сары қалпақ – шығармашылығын танытады.

Қара қалпақ – даттайды.

Жасыл қалпақ – қосымша мәліметтер береді.

Қызыл қалпақ – эмоциясын білдіреді.

Көк қалпақ – бағалайды.

Интербелсенді тақтадан сәйкестендіру кестесін көреді. Алған білімдерін талдап, жұмыс дәптерлеріне сәйкестендіреді. Дәлелдейді.

 

Ауызша мақтау, мадақтау арқылы формативті бағалау. Өз-өзін критериалды бағалау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ауызша мақтау, мадақтау арқылы формативті бағалау. Өз-өзін критериалды бағалау.

Бағалау парақшасы, оқулық, 6 қалпақ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау парақшасы, интербелсенді тақта, оқушы дәптері

 

Қорытынды

 

5 минут Жинақтау. Тест парақшаларын тарқатып беріп, тест сұрақтарын белгілетемін. Интербелсенді тақтадан дұрыс жауаптарын көрсетіп, өз-өздерін бағалатамын. Тест парақшаларын алып, тест сұрақтарын белгілейді. Интербелсенді тақтадан көрсетілген дұрыс жауаптарын салыстырып, өз-өзін бағалайды. Ауызша мақтау, мадақтау арқылы формативті бағалау. Өз-өзін критериалды бағалау. Бағалау парақшасы, интербелсенді тақта, тест парақшасы.
5 минут  Бағалау. «Білім ағашы» стратегиясымен формативті бағалау.

Өз-өзін критериалды бағалау.

 

Білім ағашы бағалау парақтарын алып, өз деңгейлерін білім ағашына белгілеп береді.

Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, өз-өздерін бағалайды.

«Білім ағашы» стратегиясымен формативті бағалау.

Өз-өзін критериалды  бағалау

Бағалау парақшасы, «Білім ағашы» бағалау парағы
2 минут Рефлексия. Не білдім? Не білемін? Не білгім келеді? Деген сұрақтарға  стикерге жазғызамын. Берілген сұрақтардың жауаптарын стикерге түсіріп, рефлексия парағына іледі.   Рефлексия плакаты, стикерлер
1 минут Үйге тапсырма беремін.  Өтілген материалды оқып келу.

 

Күнделікке жазып алады.   Күнделік

 

 

 

 

 

Оқушының аты-жөні:                                                                            

Пәні:                                                    Сынып:                                                              Күні:

 

Сұрақтарға жауап бердім Түйінді ой айттым Топтық жұмыста белсенділік таныттым Өз пікірін дәлелдедім Сәйкестендіру кестесін дұрыс толтырдым Тест тапсырмаларын дұрыс белгіледім Қорытынды балл Баллды бағаға айналдыру
               

 

Бағалау шкалласы: 50-60-«5»

                                          40-30-«4»

                                        20-10-«3»
0-«2»

 

                                                    Қысқа мерзімді жоспарлау 16

 

Күні: Пәні: Биология Сынып: 9
Сабақтың тақырыбы Организмдердің көбею формалары. Жыныссыз көбеюдің түрлері. Жынысты көбею.
Сабақтың мақсаты Организмдердің көбею формалары. Жыныссыз көбеюдің түрлері. Жынысты көбею., сөйлеу дағдыларын дамыту.

Тұрақты даму туралы білімдерін кеңейту.

Оқытудың нәтижелері Организмдердің көбею формалары. Жыныссыз көбеюдің түрлері. Жынысты көбею.туралы біледі.

Тұрақты даму туралы білімдері кеңейеді.

Негізгі дереккөздер Қима қағаздар, плакат, маркер, түрлі-түсті гүлдер, бағалау парақшасы, оқулық.
Модульдің кіріктірілуі Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау, Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды оқыту

                                                   

                                                Сабақтың барысы

 

Сабақ бөлімінің кезеңдері Уақыт Мұғалімнің ісәрекеті Оқушының ісәрекеті Бағалау Ресурстар, көрнекіліктер
Кіріспе 2 минут Топқа бөлу Мерекелердің аттары бейнеленген қима қағаздар арқылы 6 оқушыдан 3 топқа бөлінеді   Қима қағаздар
3 минут Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Шеңбер болып тұрып, бір-бірлеріне гүлдер сыйлап, жылы лебіздер білдіру арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады.   Гүлдер
Жаңа сабақтың таныстырылымы 15 минут

 

Түрткі сұрақтар қою арқылы сабақтың тақырыбын ашу. «Ассосиация» әдісі бойынша топтық жұмыс жасату.

«Джиксо» әдісі бойынша топтық бағалау жүргізу.

Сұрақтарға сыни тұрғысынан ойлана отырып жауап беріп, Организмдердің көбею формалары туралы топтасып өз білгендерін ортаға салады. Ортақ бір шешімге келіп, постерге түсіреді.

Оқушылар өзара бағалау критерийлеріне сүйене отырып, бағалап шығады. Әр топ өз жұмыстарын ортаға шығып дәлелдейді.

Топтық бағалау.

Түрлі-түсті гүлдермен форматиивті бағалау

 

Плакат, маркер, түрлі-түсті гүл, бағалау парақшасы, оқулық.
Жаңа сабақты қолдану 10 минут «Мозайка» әдісі бойынша оқулықта берілген сұрақтармен жұмыс жасату. Қима қағаздард берілген жаттығу жұмыстарын топтасып орындап, қима қағаздардан гүл құрастырады. Топтық бағалау.

Түрлі-түсті гүлдермен форматиивті бағалау

 

Қима қағаздар, түрлі-түсті гүл, бағалау парақшасы, оқулық.
Сергіту сәті 3 минут Ән айтқызу арқылы сергітіп алу. Әр топ өлеңнің 1 шумағын айту арқылы сергі алады. Ауызша мақтау, мадақтау арқылы формативті бағалау  
Жаңа сабақты қорытындылау

 

 

5 минут «Зымыран сұрақтар» әдісі бойынша жаңа сабақты қорытындылау. Интербелсенді тақтадан көрсетілген зымыран сұрақтарға жауап бру арқылы жаңа сабақты қорытындыайды. Топтық бағалау.

Түрлі-түсті гүлдермен форматиивті бағалау

 

Түрлі-түсті гүл, бағалау парақшасы, оқулық.
4 минут Бағалау. Топтық бағалау жүргіздіру.

Түрлі-түсті гүлдермен формативті бағалау.

Топ басшылары  бағалау критерийлеріне сүйене отырып, топтық бағалау жүргізеді. Топтық бағалау.

Түрлі-түсті гүлдермен форматиивті бағалау

 

Түрлі-түсті гүл, бағалау парақшасы, оқулық.
2 минут Не ұғындым? Не ұғынғым келеді? Не ұсынамын? Деген сұрақтарға жауап бергізіп,  кері байланыс орнату Берілген сұрақтарға жауаптарын стикерге жазып, рефлексия парағына жаыстырады.   Рефлексия парағы, стикерлер
1 минут Үйге тапсырма беру.

«Жыныссыз көбеюдің түрлері» тақырыбына эссе жазу.

Күнделікке жазып алады.   Күнделік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қысқа мерзімді жоспарлау 15

 

Күні: Пәні: Биология Сынып: 9
Сабақтың тақырыбы Митоз жыныссыз көбеюдің негізі екендігі, оның фазалары. Митоздың биологиялық мәні.
Сабақтың мақсаты Митоз жыныссыз көбеюдің негізі екендігі, оның фазалары. Митоздың биологиялық мәнімен таныстыру ,уғындыру.
Оқытудың нәтижелері Митоз жыныссыз көбеюдің негізі екендігі, оның фазалары. Митоздың биологиялық мәнімен танысады.
Негізгі дереккөздер Дидактикалық құралдар,

Маркер,

Стикер,

Бағалау парағы

 

Модульдің кіріктірілуі Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау, Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды оқыту, Дарынды және талантты балаларды оқыту

                                                   

                                                Сабақтың барысы

 

Сабақ бөлімінің кезеңдері Уақыт Мұғалімнің ісәрекеті Оқушының ісәрекеті Бағалау Ресурстар, көрнекіліктер
Кіріспе 2 минут Топқа бөлу

 

 

 

 

Ұялы байланыс түрлерімен 6 оқушыдан 3 топқа бөлінеді. «Activ», «Вeeline»,    «Tele 2»   Брошуралар
2 минут Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

 

Шеңбер болып тұрып, бір-бірлеріне лебіздер тілеу арқылы жағымды ахуал қалыптасады.    
5 минут Үй тапсырмасын тексеру.

Өткен тақырыпа байланысты сұрақтар қою. (стикерлерге байланысты)

Жазбаша жазып келген эсселерін оқытып, өзара бағалату.

Берілген сұрақтарға жауап беру арқылы диалогтық қарым-қатынасқа түседі. Сыныптасын критериалды бағалау.

Ұялы байланыс түрлерімен формативті бағалау.

Бағалау прақшасы, ұялы байланыс түрлері
Жаңа сабақтың таныстырылымы 15 минут

 

 Жаңа тақырыпқа сәйкес «Топтастыру» стратегиясы бойынша  топтық жұмыс жасату. Митоздың биологиялық мәні туралы топта ақылдасып, ортақ бір шешімге келіп, постер жасайды.  Әр топ жасаған постерлерін дәлелдейді. Сыныптасын критериалды бағалау.

Ұялы байланыс түрлерімен формативті бағалау.

Бағалау прақшасы, ұялы байланыс түрлері
Жаңа сабақты қолдану 7 минут «Тікелей радиоэфирге қоңырау шалу» әдісі бойынша диалогтық оқытуды орнату.

 

 

Топтан бір оқушы шығып жүргізуші болады, топтың қалған мүшелері сұрақ қояды. Бір-бірлерімен диалогтық қарым-қатынасқа түседі. Сыныптасын критериалды бағалау.

Ұялы байланыс түрлерімен формативті бағалау.

Бағалау прақшасы, ұялы байланыс түрлері, ұялы телефон.
Жаңа сабақты қорытындылау

 

 

7минут «Фиш Боун» әдісі бойынша жаңа сабақты қорытындылау Балық қаңқаларына тақырып бойынша сұрақтар қойып, келес топ сұрақтарға жауап беріп, қорытындылайды. Сыныптасын критериалды бағалау.

Ұялы байланыс түрлерімен формативті бағалау.

Бағалау прақшасы, ұялы байланыс түрлері, плакат, маркер.
4 минут Бағалау. Сыныптасын критериалды бағалату.

Ұялы байланыс түрлерімен формативті бағалау.

Актив  —   сабақты толық түсіндім

Теле 2 – жартылай түсіндім

Билайн – мүлдем түсінбедім

Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, сыныптасын бағалайды.

Ұялы байланыс түрлері бойынша формативті бағаланады.

Сыныптасын критериалды бағалау.

Ұялы байланыс түрлерімен формативті бағалау.

Бағалау прақшасы, ұялы байланыс түрлері
2 минут Рефлексия. «Бес саусақ» әдісі бойынша кері байланыс орнату. Бес саусақ тұсына не білгіс келетіндерін, не білгендірін жазып рефлексия парағына жабыстырады.   Рефлексия парағы, бес саусақ
1 минут Үйге тапсырма беру.

 

Күнделікке жазып алады.   Күнделік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Адрес электронной почты не публикуется. Обязательные поля отмечены *