БИОЛОГИЯ 9 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ

Четверг, 22 Декабрь, 2016

БИОЛОГИЯ 9 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ

www.sabaktar.kz

Тақырып / сағат саны Мақсаты : Оқытуда қолданыла-тын  әдіс-тәсілдер Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі Күтілетін нәтиже Үйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы
Биологияға кіріспе (1 сағат)      
1. Жалпы биология – Жер бетіндегі тірі ағзалардың орасан зор сан алуан формаларын және түрлерін зерттейтін тіршілік туралы ғылым. Тіршілік әлемінің саналуандығы. Тіршіліктің жаратылу деңгейі. Топсеруен1. Тіршілік әлемінің көптүрлілігімен танысу мақсатында табиғатқа топсеруен жасау. Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту Түстер арқылы бөлу. Жигсо Инсерт, пікірсайыс,артықшылықтар мен кемшіліктер Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар  Жалпы биология – Жер бетіндегі тірі ағзалардың орасан зор сан алуан формаларын және түрлерін зерттейтін тіршілік туралы ғылыммен танысады,үйренеді,малғұмат алады. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.
2 Цитология пәні және міндеттері. Зерттеу әдістері және олардың басқа биологиялық ғылым салалары, медицина, ауыл шаруашылығы өндірісі үшін маңызы. Жасушаның ашылу тарихы. Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту Ойын, ББУ, тренинг,диалог,тәжірбиелік,аквариум ойыны

Кім жылдам

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Цитология пәні және міндеттері  туралы оқып үйренеді,  біледі. Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
3 Жасушалық теория –ХIХ ғасырдың ең үлкен жаңалығы. Жасушалық теорияның негізгі қағидалары. Жасуша барлық тірі организмдердің құрылымдық-функциялық бірлігі. Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту Топқа бөлу:

Түстер арқылы, сандар , сурет, түсті қағаздар, конфет, санау, пазылдар.

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Жасушалық теория –ХIХ ғасырдың ең үлкен жаңалығы і  туралы толық малғұмат алады,танысады

 

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
4 Өсімдіктер, жануарлар, саңырауқұлақтар мен бактерия жасушаларының химиялық құрамы. Химиялық элементтер, су және  басқа бейорганикалық қосылыстар, олардың жасуша тіршілігіндегі рөлі. Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту ББҮ,ТТ кестесі, автор орындығы, галерияға саяхат, РАФТ, кластер тәсілі, үш қадамды сұхбат тәсілі.

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Өсімдіктер, жануарлар, саңырауқұлақтар мен бактерия жасушаларының химиялық құрамы  туралы  салыстырып, талдап үйренеді.. Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
5 Органикалық заттар. Зертханалық жұмыс 1 «Тірі ұлпаларда ферменттердің катализдік белсенділігі». Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту Жигсо ІІ әдісі «Аквариум»  «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі, Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Прпактикада жұмыс істеу арқылы танысады.оны пайдаланып  тапсырмаларды орындауға дағдыланады. Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.
6 Диагностикалық бақылау жұмысы. Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырыпты түсіне отырып тапсырмалармен жұмыс істеуде    негізгі  анықтамаларды  біледі, түснеді және практикада пайдаланады Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.
7 Жасушалық құрылымдар: цитоплазмалық мембрана, цитоплазма, эндоплазмалық тор, Гольджи жиынтығы және лизосомалар, митохондриялар, пластидтер, қозғалу органоидтары, олардың құрылысы мен атқаратын қызметтері; жасушалық қосындылар. Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту «Атом, малекула» тәсілі арқылы топқа бөлу, пікірталас, Венн диаграммасы, «мәліметті  толықтыру», топтастыру стратегиясы, рөлдік ойын Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Жасушалық құрылымдар   ұғымы мен    ережесін жатқа біледі, оны қолданып тапсырмаларды орындай алады

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.
8 Ядро, оның құрылысы және қызметі. Ядроның жетекші рөлі. Зертханалық жұмыстар 2 «Пияз қабықшасының жасушасындағы плазмолиз және  деплазмолиз». Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту Түс қағаздарымен топқа бөлу, Венн диаграммасы, эссе жазу, топтастыру стратегиясы

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,  Тақырыптардың  негізгі ұғымдары мен міндеттері  және мүмкіндіктерін меңгерту.

 

 

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
9 Прокариоттық және эукариоттық жасушалар, олардың құрылыс ерекшеліктері. Зертханалық жұмыс 3 «Өсімдік, жануар және бактерия жасушаларының құрылысы».  Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту Шаттық шеңбері, топтық жұмыс, «ой қозғау» сратегиясы,Б.Б.Ү. кестесі,Тұжырымдамалық карта, Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тапсырмалар   ережесін жатқа біледі, оны қолданып практикада пайдалана алады

 

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
  • Адрес электронной почты не публикуется. Обязательные поля отмечены *