БИОЛОГИЯ 7 СЫНЫП ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ҚМЖ

Четверг, 22 Декабрь, 2016

БИОЛОГИЯ 7 СЫНЫП ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ҚМЖ

www.sabaktar.kz

Пән: Биология 1 сабақ

Сынып: 7 сынып

Сабақтың тақырыбы: Зоология — жануарлардүниесі туралы ғылым. Жануарлардың көптүрлілігі, олардың таралуы. Жабайы және үйжануарлары. Жануарлардың табиғи бірлестіктердег іорны мен рөлі.  Жануарлар дүниесін қорғау

Мақсаттары:  . Оқушылар Зоология — жануарлардүниесі туралы ғылым  туралы білімдері одан әрі жетілдіре түсу арқылы сөз байлығын арттырады және табиғаттың маңыздылығын меңгереді

Күтілетін  нәтиже: Зоология — жануарлардүниесі туралы ғылым   оқытатынын біліп түсінеді. Топпен жұмыс жасауға дағдыланады.

Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін  басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)

Бағалау: Өзін өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)

Деректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары

Әдіс тәсілдер:Композициялық талдау, Венн диаграммасы, Бес жолды өлең,Кейіпкерге хат

 

Сабақ кезеңдері Уақыт

 

Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті  
Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

2мин Миға шабуыл әдісің арқылы өткен тапсырмаг\ны қайталау Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру

Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен  тапсырманы орындау

Оқушылар топпен ақыладасып жеке жеке сұраққа жауап береді АКТ
Түсіну 7мин Композициялық талдау жасау арқылы сұрақ жауап өткізу

Үй тапсырмасын кайталау

Өсімдік дүниесі туралы не білдік?

2 Өсімдіктердің  табиғаттағы орны қандай?

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы оқушылар өзі  бір- біріне қоя отырып өткен сабақ туралы не білгендерін ортаға салады Бір- біріне жақсы сөздер айта отырып сұрақ джауап арқылы бір- біріне жақсылықпен сәттіліктілейді ЖТ

ЖЕ

Қолдану
Табиғат әлеміі

10мин

Венн  диагамманы  талдау

 

Жануарлар әлемі

 

 

 

 

 

 

Тақырыптың  мазмұнын қысқаша баяндайды,тақырыптың ең маңызды жерін ең қызық жерін табады,оны  неге қызық деп тапқанын айтады,тақырып туралы ақпарат жинайды

байланыстырыды, суреттейді — өз бағасын береді

Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады.

СТО
Сергіту сәті 1 мин «Қара жорға биі» атты жаттығу жасау Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. АКТ
Талдау 15мин Бес жолды өлең арқылы тақырыпқа таладу жасау

Жануар

Табиғат

Қорғау

Адам

Салауат

 

Жаңа тақырыпқа қатысты  көгілдір экранда көрсетіліп,әр топ таңдау жасайды да, құрастырған өлеңдерін, жұмыстарыын оқиды

 

Берілген тапсырманы уақытылы орындау, тапсырманы орындау керек.

 

 
Жинақтау 5мин  Кейіпкерге хат  арқылы  сабақты  жинақтайды Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты  кейіпкерге өз ойларынан хат жазады топ басшысы оқйды Өз ойларынан кейіпкерге хат жазады, қысқаша оқып шығавды тақырыпты жинақтайды  
Бағалау 2 мин Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату Өзін өзі топпн бағалайды  
Рефлексия 2 мин Стикерлерді толтыру Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну Ұсынылған стикерді толтыру  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пән : Биология 2  сабақ

Сынып: 7 сынып

Сабақтың тақырыбы: Жануарлардың негізгі жүйелік топтары: Дүние, Дүние тармағы, Тип, Класс, Отряд, Тұқымдас, Туыс, түр, популяция. Жануарларды жіктеудің маңызы.

Мақсаттары:. Жануарлардың негізгі жүйелік топтары туралы  алған білімін қайталап, еске түсіре отырып, жануарлар дүниесін зертеуге машықтары дамыйды

Күтілетін  нәтиже : Жануарлардың негізгі жүйелік топтары туралы малғүматтар алады,танысады

Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін  басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)

Бағалау: Өзін өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)

Деректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары

Әдіс тәсілдер: СТО, Миға шабуыл, Ойлан тап,  Жигсо әдісі

 

 

Сабақ кезеңдері Уақыт

 

Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті  
Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

2мин   «Миға шабуыл» әдісі  бойынша сұрақ жаупап ұймдастыру

 

 

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру

Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен  тапсырманы орындау

Мұғалім берген тапсырмасын  орындау  арқылы оқушылар өздерінің  тақырыпты қалай түснгенін көрсетеді АКТ
Түсіну 7мин «Жигсо 2» әдісі  бойынша оқушылар топпен жұмыс жасайды, жаңа  тақырыпқа қадам жасау арқылы өз ойларын жеткізеді

1 топ  Зоология ғылоымы нені зертейді?

2 топ жабайы жәнеүй жануарлары

3 топ Жануарлардың табиғи бірлестіктердег іорны мен рөлі

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру.Өз ойларын, пікірлерін ашық айту

 

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу

Топпен жұмыс жасау: Оқушылар көлемді мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып топпен талқылайды, сосын топтар құрамы өзгертіліп, құрамында әр бастапқы топтан бір белсенді оқушы бар жаңа (сарапшылар тобы) топтар құрылды.Құрылған сарапшы топ берілген  тапсырмаларды біріге  талқылап орындайды Осыдан кейін олар өз топтарына қайта оралып, өздерінің  бұрынғы топтағы достарына кезекпен өз жанұяларында түсінген материалдарын  тиянақты түрде жеткізіп, үйрет керек

ЖТ

ЖЕ

Қолдану 10мин «Жануарлардың негізгі жүйелік топтары» тақырыбы үшін   «Ыстық орындық орындық» әдісі  пайдалану арқылы жаңа тақырыптың мағанасы топ бойынша ашады Жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату, кітаптан жұмыс, топ арқылы пікір алмасу Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және оөз пікірлерін ортаға салады.Ортаға тақырыпты жақсы менгерген оқушы шыгып сабақты түсіндіреді

СТО
Сергіту сәті 1 мин «Балапандар биі» атты жаттығу жасау Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. АКТ
Талдау 15мин Жаттығу жұмысы

Ойлан тап

Әр топқа тапсырма беру

Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында тапсырмалар мен жұмыс істеу арқылы топпен жарыс ұйымдастыру Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып тапсырманы орындау  
Жинақтау 5мин Сен маған- мен саған ойыны бойынша сұрақ- жаупты ұймдастыру , тақырыпты жинақтау

1        Дүние тармағы деген не?

2        Тип, Класс деген не ?

3        Отряд, Тұқымдас деген не?

Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады, топ сұрақтар дайындайды Оқушылардың мақсаты берілген сұрақты өздері дайындап бір- біріне қояды, сол арқылы  тақырыпты түснгендерін көрсетедіу  
Бағалау 2 мин Топ бойынша бағалау

Өзін өзі бағалау

Мұғалім  бағалау парағын және бағалау шкаласын таратады Бағалау шкаласы бойынша бағалайды  
Рефлексия 2 мин Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин) Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну Ұсынылған стикерді толтыру  

 

 

 

 

 

 

Пән: Биолгия   3  сабақ

Сынып: 7  сынып

Сабақтың тақырыбы: Зоология ғылымының қысқаша даму тарихы. Зоологияның Қазақстан Республикасында ғылым ретінде дамуы.Алғашқы бақылау үзігі.

Мақсаттары:. Оқушылар зоология ғылымының қысқаша даму тарихын топпен зерттеу арқылы тақырыпты меңгереді, топ арқылы тапсырмалаврды орындайды

Күтілетін  нәтиже : Оқушылар Зоология ғылымының қысқаша даму тарихы туралы мәліметтер қалай  жинақталғаны  жайлы түсініктерін дамытып, оқып үйренеді.

Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін  басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)

Бағалау: Өзін өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)

Деректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары

Әдіс тәсілдер: СТО, Миға шабуыл, Ойлан тап,  Жигсо әдісі

 

 

Сабақ кезеңдері Уақыт

 

Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті  
Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

2мин   «Миға шабуыл» әдісі  бойынша сұрақ жаупап ұймдастыру

 

 

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру

Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен  тапсырманы орындау

Мұғалім берген тапсырмасын  орындау  арқылы оқушылар өздерінің  тақырыпты қалай түснгенін көрсетеді АКТ
Түсіну 7мин «Жигсо 2» әдісі  бойынша оқушылар топпен жұмыс жасайды, жаңа  тақырыпқа қадам жасау арқылы өз ойларын жеткізеді Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру.Өз ойларын, пікірлерін ашық айту

 

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу

Топпен жұмыс жасау: Оқушылар көлемді мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып топпен талқылайды, сосын топтар құрамы өзгертіліп, құрамында әр бастапқы топтан бір белсенді оқушы бар жаңа (сарапшылар тобы) топтар құрылды.Құрылған сарапшы топ берілген  тапсырмаларды біріге  талқылап орындайды Осыдан кейін олар өз топтарына қайта оралып, өздерінің  бұрынғы топтағы достарына кезекпен өз жанұяларында түсінген материалдарын  тиянақты түрде жеткізіп, үйрет керек

ЖТ

ЖЕ

Қолдану 10мин «Зоология ғылымының қысқаша даму тарихы

«Ыстық орындық орындық» әдісі  пайдалану

Жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату, кітаптан жұмыс, топ арқылы пікір алмасу Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және оөз пікірлерін ортаға салады.Ортаға тақырыпты жақсы менгерген оқушы шыгып сабақты түсіндіреді

СТО
Сергіту сәті 1 мин «Балапандар биі» атты жаттығу жасау Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. АКТ
Талдау 15мин Жаттығу жұмысы

Ойлан тап

Әр топқа тапсырма беру

Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында тапсырмалар мен жұмыс істеу арқылы топпен жарыс ұйымдастыру Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып тапсырманы орындау  
Жинақтау 5мин Сен маған- мен саған ойыны бойынша сұрақ- жаупты ұймдастыру , тақырыпты жинақтау Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады, топ сұрақтар дайындайды Оқушылардың мақсаты берілген сұрақты өздері дайындап бір- біріне қояды, сол арқылы  тақырыпты түснгендерін көрсетедіу  
Бағалау 2 мин Топ бойынша бағалау

Өзін өзі бағалау

Иұғалім  бағалау парағын және бағалау шкаласын таратады Бағалау шкаласы бойынша бағалайды  
Рефлексия 2 мин Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин) Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну Ұсынылған стикерді толтыру  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пән: Биология 4  сабақ

Сынып: 7 сынып

Сабақтың тақырыбы: Кәдімгі амеба организм екендігі. Сыртқы және ішкі құрылысы (цитоплазма, ядро, вакуольдер). Біржасушалы организмдердің тіршілік әрекеттері: қозғалуы,  қоректенуі,  тыныс алуы, зәр шығаруы, осмореттелуі, көбейуі, циста түзуі.

Мақсаттары: Тақырыптың құрамын және мағыналары  жайында түсініктерін еске түсіріп,   пысықтайды, амеба жаында білімдерін дағдыларын одан әрі жетілдіре отырып тапсырмаларды орындауды меңгереді

Күтілетін  нәтиже : Кәдімгі амеба организм екендігі  туралы  мәлімет алады. Қозғалысы  туралы  оқып  үйренеді

Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін  басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)

Бағалау: Өзін өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)

Деректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары

Әдіс тәсілдер:  Миға шабуыл,Аквариум, Көкпар, Эссе

 

Сабақ кезеңдері Уақыт

 

Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті  
Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

2мин   «Миға шабуыл» әдісі

Бойынша сұрақ- жауап кезеңі

 

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру

Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен  тапсырманы орындау

Оқушылар сұраққа топпен және жеке жауап береді АКТ
Түсіну 7мин Стикердегі диалог» әдісін пайдалану  арқылы өткен тақырыпты қайталау және жаңа сабақтың тақырыбын ашу Интерактивті тақтадағы  слайда көрсетілген мәтінмен жұмыс жасау,і әр топ  берілген тапсырмадағы етістіктті табу керек.   Топтар сағат тілі бағытымен келесі топқа ауысып, ол топтың  берілген тапсырмалар мен жұлдызды аспан туралы тауып оны компьютерге енгізіп,  бір-біріне көрсетіп отырды.. Келесі топқа тағы да ауысып, осыны қайталады. Өз топтарына келіп, басқа топтың ұсыныстарын оқу барысында әңгіме-дебат болды Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу

Топпен жұмыс жасау

ЖТ

ЖЕ

Қолдану 10мин «Сөз құрамын және мағыналары»  туралы жаңа тақырыпқа байланысты «Аквариум» әдіс» Жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға шеңбер жаасап отырған оқушылардың ортасына  отырып түсіндіреді

СТО
Сергіту сәті 1 мин «Қара жорға биі» атты жаттығу жасау Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. АКТ
Талдау 15мин Көкпар ойыны бойынша сұрақ жарсын ұймдастыру

Жаңа тақырыпты талдату

Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында  тақтаға әр топтан оқушы шығартып сұрақтар жарысын ұймдастыру Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып жарысады, сұрақты талдайды  
Жинақтау 5мин Шығармашылық тапсырма  «Түсінік хат»

«Тақырыпты біз былай түсінеміз» ( Топ Берілген тапсырманы уақытылы орындау,  тақтаға шығып тапсырманы қорғау бойынша Эссе жазу, жинақтау

 

Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын  кағазға жазау арқылы жеткізу  
Бағалау 2 мин Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)

ББҮ кестесін толтыру

Мұғалім бағалау  парақшалавры мен бағалу шкаласын таратады Топ болып және жеке бағалау парақшасын бағалау шкаласына қарап толтырады  
Рефлексия 2 мин Стикерлерді толтыру Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну Ұсынылған стикерді толтыру  

 

 

 

 

 

 

 

 

Қысқа мерзімді жоспар                           5 сабақ                                               Пән мұғалімі:

 

ПӘНІ биология КЛАСЫ 7
ТАҚЫРЫП Жасыл эвглена — жануарлар мен өсімдіктерге тән белгілердің қатарынан екеуін де біріктірген қарапайым жәндік. Колониялы талшықтылар.
МАҚСАТЫ  
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ Берілген тақырыптың өзектілігін таба алады;

Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдалынады;

Ой бөлісі мен пікір алмасуға дағдыланады;

Сынып оқуышалрымен  қарым-қатынастары өрбиді;

Ақпараттық білімдері сараланады;

Адамгершілік, экологиялық  тәрбие беріледі;

 

КЕЗЕҢДЕРІ РЕСУРСТАР САБАҚТАҒЫ ІСӘРЕКЕТ ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ БАҒАЛАУ
Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

  Психологиялық тренинг өткізіліп, сынып оқушылары топтарға бөлінеді. Сынып оқушылары түгенделіп, сабақ жалғасады. Жеке тұлғалық қадір-қасиеттерін қалыптастыру негізгі идея бола отырып, соған жүгіне келе оқушының  ойлау мен бейіндік әрекеттері қалыптасады.  
Қызығушылықты ояту

(3 минут)

Сүтқоректілердің фотосуреттері

 

Сабақ тақырыбы туралы оқушылардың ойлары тыңдалып, мақсаты бірлекен түрде анықталады.

 

Оқушылар ішкі шеңбер және сыртқы шеңбер.  Екі шеңбер құрғаннан кейін қарама-қарсы тұрған екі оқушы бүгінгі өтілген тақырып бойынша бір-біріне сұрақтар қойды (Блум таксономиясы).

 

 

 

 

Қабілетті оқушы  мен деңгейі төмен оқушына анықтау

 

 

 

 

 

 

Жұптық бағалау

Мағынаны тану

(15 минут)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(15 минут)

Биология оқулығы

 

 

 

 

«Сүтқоректі» сөзіне қатысты ақпаратты әуелі әр оқушы жеке жазады, содан соң тобында таныстырады, топтың атынан ортақ пікірлерін жариялайды.

«Кубизм» әдісі арқылы жаңа тақырыпты жан-жақты ашу болды. (6 қыры бойынша 6 тапсырма дайындалды) Әр топқа кубикті екі рет иіруден бердім.

1.Зерттеңіз. Сүтқоректілер дегенімізді бұрын соңды естідік пе? Оларға нелер жатады? деген сұрақтар қойылды.

2.Салыстырыңыз. Венн диаграммасы арқылы құстар мен сүтқоректілерді салыстырыңыз,  яғни айырмашылығы бар ма?  Қандай?  деген сұрақтар қойылды.

Жекеленген оқушыларға көмек

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шешуші мезеттерді түсіндіреді.

 

Рефлексия

(10 минут)

 

 

 

 

 

Бейнефильмнен үзінді көрсету

Сөздерге анықтама беру:

1 топ «Маммология»

2 топ «Пойкилотермді»

3 топ: «Нейрон»

4 топ: Ұрық жолдас (плацента) сөздеріне анықтама беру;

Топтар бейнефильмнен үзінді көріп, ойларын «Синквейн» әдісі арқылы түйіндейді.

 

 

 

 

Топ ішіндегі арынды оқушыларды анықтау

 

 

«Екі жұлдыз, бір тілек»

 

 

 

 

Үш шапалақ

Сабақты қорытындылау. Үйге тапсырма: Тақырып соңындағы деңгейлік тапсырмаларын орындау. Оқулық, 213-бет.

 

Жорғалаушылар Құстар Сүтқоректілер
     

 

 

 

 

 

  • Адрес электронной почты не публикуется. Обязательные поля отмечены *