БИОЛОГИЯ 6 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ

Четверг, 22 Декабрь, 2016

БИОЛОГИЯ 6 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ

www.sabaktar.kz

Биология пәнінен   6- класқа арналған  орта  мерзімді   жоспар

 

 

1.Оқып-үйренудің негізгі

 мақсаттары

 

 

2. Оқытуда қолданылатын

 әдіс-тәсілдер

3. Оқып-үйренудің нәтижесі 4. Үйрену мақсатын

дағы бағаны қоса алғанда  бағалау

5. Бәрін қоса алғанда бағалау 6. Негізгі дереккөздер
1 Ботаника — өсімдіктер туралы ғылым. Жер бетінде өсімдіктердің көптүрлілігі туралы жалпы мәліметтер.   

Оқушыларға ботаника саласын түрленуін  меңгерту; ой-өрісін кеңейту, ақпаратты өз бетінше меңгерту арқылы сыни ойлауға үйрету, бір-бірінің пікірін тыңдауға тәрбиелеу.

 

Топтық, жұптық   «ББҮ»              Тірек-сызба Диалогтік оқыту  Сатылай кешенді талдау  Оқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады  

Талантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру

 

Бағалау парағы арқылы бағалау

Үш шапалақ Кері байланыс

 

Бағалау парағы Флипчарт Ғаламтор Семантикалық карта

2 Мәдени және жабайы, біржылдық және көп жылдық, дәрілік және әсемдік өсімдіктер. Өсімдіктердің тіршілік формалары: ағаштар, бұталар, бұташықтар, шөптесін өсімдіктер.

Оқушыларға сыни ойлау арқылы мәдени және жабайы өсімдіктердің ерекшеліктерін ұғындыру. Олардың тіршілік формаларын түсіндіру.

 Блиц сұрақтары Диалогтік оқыту       Өзін-өзі бағалау «Ыстық орындық»    АКТ Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады  

Жоғары деңгейлі тапсырма беру арқылы дарынды оқушыны анықтау.

 

Түрлі түсті стикер арқылы өзін-өзі бағалау

Кері байланыс

Үлестірмелі қағаздар  Слайд       Ғаламтор Нұсқаулық
3 Өсімдіктердің белгілері. Гүлді өсімдіктер. Гүлді өсімдіктердің мүшелері. Өсімдіктер тірі организм және биожүйе ретінде. Тұқымды және споралы өсімдіктер.

Өсімдіктердің негізгі белгілерімен таныстыру. Гүлді өсімдіктердің негізгі белгілері, соның ішінде аналық, аталықтың қызметтері туралы баяндау.

 Кластер               СТО                 Балама тест         АКТ                   Жеке, топтық

 

Өсімдіктерге қатысты ерекше ойлары қалыптасады, сөйлеу тілдерімен танымдық және логикалық ойлау қабілеттері дамиды, білім, білік дағдылары қалыптасады Дарынды және  талантты балаларға кеңейтілген тапсырма беру

 

 

Екі жұлдыз, бір тілек

Бағалау парағы арқылы бағалау Мұғалімнің бағалауы

Суретті қағаздар

Флипчарт, Ғаламтор

Балама тест

4 Өсімдіктердің тіршілік жағдайлары, оларға әсер ететін негізгі экологиялық факторлар. Өсімдіктердің тіршілік орталары.

Өсімдіктердің тіршілік жағдайлары  туралы түсінік беру, танымдық қабілеттерін дамыту, тіл байлығын арттыру, адамгершілік қасиеттерге баулу.

Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады Шығармашылық тапсырмалар беру арқылы дарынды оқушыны анықтау Критерий  арқылы  бағалау

Өзін-өзі бағалау Кері байланыс

Оқулық Үлестірмелі қағаздар  Нұсқаулық
5 Ұлғайтқыш құралдар: микроскоп, ұлғайтқыш әйнек. Ұлғайтқыш құралдарды қолдану тәсілдері.

Ұлғайтқыш әйнектердің құрылысы, қызметі, қолдану әдістерімен  танысу.

Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы Аталған тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады Талантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру Түрлі түсті стикер арқылы өзін-өзі бағалау

Кері байланыс

Оқулық

Бағалау парағы Флипчарт Ғаламтор Семантикалық карта

6 Жасуша- өсімдік организмінің негізгі құрылым бірлігі.

Жасушаның негізгі қасиеттері мен құрылымы бірлігі туралы сипаттама беру. Органоидтары мен олардың атқаратын қызметтері туралы сөз қозғау.

Блиц сұрақтары Диалогтік оқыту       Өзін-өзі бағалау «Ыстық орындық»    АКТ Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады Шығармашылық тапсырмалар беру арқылы дарынды оқушыны анықтау Бағалау парағы арқылы бағалау

Үш шапалақ Кері байланыс

Үлестірмелі қағаздар  Слайд       Ғаламтор Нұсқаулық
  • Адрес электронной почты не публикуется. Обязательные поля отмечены *