БИОЛОГИЯ 6 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАУ ОМЖ

Четверг, 22 Декабрь, 2016

БИОЛОГИЯ 6 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАУ ОМЖ

www.sabaktar.kz

Биология пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі

6 сынып – аптасына 2 сағат барлығы 68 сағат

 

р/с Сабақтың тақырыбы Сағ Күні Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары Оқытуда қолданыла-тын негізгі әдіс-тәсілдер Бүкіл оқушылардың үйренгенін қайдан білесің? Оқып-үйренудің нәтижесі Үйрену мақсатында-ғы бағаны қоса, бағалау Бәрін қоса есептегенде (дарынды балалар) Негізгі дерек көздер
1 Кіріспе.

Ботаника — өсімдіктер туралы ғылым. Жер бетінде өсімдіктердің көптүрлілігі туралы жалпы мәліметтер. Ботаникалық білімнің негізгі қолданылуы.

1   Ботаника — өсімдіктер туралы ғылым екенін ұғындыру Сыни тұрғыдан ойлау.Блум таксономия

сы

ББҮ, деңгейлік тапсырмалар Өсімдіктердің табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы. Қазақстанда кең таралған өсімдіктер туралы біледі.  Формативті бағалау Деңгейлік  тапсырмалар, білімдерін бекіту сұрақтары. Блум таксономиясы, диалог,жеке жұмыс, топтық жұмыс, «Өрмекшінің торы» әдісі, «Миға шабуыл» әдісі, «Нақты жауап» айдары
2 Мәдени және жабайы, біржылдық және көп жылдық, дәрілік және әсемдік өсімдіктер. 1   Өсімдіктердің тіршілік формалары: ағаштар, бұталар, бұташықтар, шөптесін өсімдіктер туралы түсінік Өз бетінше мәтінмен жұмыс. Мәтінмен жұмыс жасау барысында Мәдени және жабайы, біржылдық және көп жылдық туралы білімді меңгереді. Формативті  бағалау, топты бағалау. Кеңейтілген тапсырмалар, ашық, жабық сұрақтар, Мұғалімге арналған нұсқаулық,

ғаламтор

3 Өсімдіктердің белгілері. Гүлді өсімдіктер. Гүлді өсімдіктердің мүшелері. Өсімдіктер тірі организм және биожүйе ретінде. Тұқымды және споралы өсімдіктер.

 

1   № 1 зертханалық жұмысты орындату Топтық және жеке жұмыс, талдау. Блум таксономиясы Блум. Дәптермен жұмыс Споралы және тұқымды (ашықтұқымды және жабықтұқымды) өсімдіктерді ажырата алады Формативті бағалау, жұпты бағалау Ойлау қабілетін дмытатын тапсырмалар Биологияны оқыту әдістемесі
4 Өсімдіктердің тіршілік жағдайлары, оларға әсер ететін негізгі экологиялық факторлар. Өсімдіктердің тіршілік орталары. Өсімдіктердің көптүрлілігі. Өсімдіктердің табиғи жағдайлардағы өзгерістері, олардың өсімдік тіршілігіндегі маңызы. Өсімдіктердің табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы..

 

1   Топсеруен:

1. «Айналамыздағы өсімдіктер әлемі».

2. «Өсімдіктер тіршілігіндегі күзгі құбылыстар».

 

Зерттеушілік мәтіндермен жұмыс,жеке, топтық жұмыс Алған білімдерін өзгелермен бөліседі,   анализдейді, салыстырады, ойын еркін жеткізеді, жіктейді. Бөлме жағдайындағы, баудағы, саябақтағы, бақшадағы және мектеп учаскесіндегі өсімдіктерді күтіп баптауды біледі Формативті бағалау, ия немесе жоқ ауызша тесті

 

 

Ашық, жабық сұрақтар Оқулық,

Қосымша

тапсырма жинағы

5 Ұлғайтқыш құралдар: микроскоп, ұлғайтқыш әйнек. Ұлғайтқыш құралдарды қолдану тәсілдері. № 2 зертханалық жұмыс.

 

1   Препараттар даярлау. Материалдар және құрал жабдықтар. Қауіпсіздік техникасы туралы түсінік

 

Диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп Диалогтық сұрақтар, ақпаратты талдау арқылы Ұлғайтқыш құралдармен және зертханалық құрал-саймандармен танысу

 

Мадақтау, формативті  бағалау Топтық тапсырмалар, әңгімелесу Мұғалімге арналған нұсқаулық,

ғаламтор

6 Жасуша — өсімдік организмінің негізгі құрылым бірлігі. Пішіні мен мөлшері бойынша жасушалардың алуантүрлілігі.

№ 3 зертханалық жұмыс.

 

1   Өсімдік жасушасының құрылысы: қабықша, цитоплазма, ядро, пластидтер, жасуша шырынына толы вакуоль, қосындылары туралы білім  Пайымдай білу,бағдар

лау

Жеке, топтық жұмыс.

 

ББҮ кесте толтыру.  Тізбектеп сұрау

 

Пияз өңінің, жапырақ эпидермисінің микропрепараттарын даярлауды үйренеді

 

 Тақырыпқа шолу арқылы сұрақ, кері байланыс  Жеке және  топтық тапсырмалар Биологияны оқыту әдістемесі
7 Жасушалардың тіршілік әрекеттері. Жасушаның өсуі және бөлінуі. Жасушаның тыныс алуы және қоректенуі. 1   № 4 зертханалық жұмыс.

Элодея жапырағын, жапырақ өңін мысалға алып өсімдік жасушасының құрылысын зерттеп білу.

 

Диалогтық оқыту,

ой қозғау

Жеке тапсырмалар

Сауалнама  сұрақтары.

Цитоплазманың қозғалысы. Жасушалардың тіршілік әрекеттерінің қоршаған орта жағдайларына тәуелділігі туралы түсінік

 

Жеке жұмыстар арқылы бағалау,  өзін-өзі бағалау. Кеңейтілген тапсырмалар,

Білу, түсіну,талдау.

Оқулық,

Қосымша

тапсырма жинағы

8 Жасуша құрамындағы органикалық заттар: көмірсулар, нәруыздар, майлар және бейорганикалық заттар: су, тұз ерітінділері. Қоректік заттардың қорға жинақталуы. 1   Көмірсулар, нәруыздар, майлар және бейорганикалық заттар: су, тұз ерітінділері туралы түсінік  

Жеке жұмыс.

Жеке тапсырмалар

 

 

Қоректік заттардың қорға жинақталуын түсінеді Мадақтау, формативті  бағалау Кеңейтілген тапсырмалар, сұрақтар.

 

 

Мұғалімге арналған нұсқаулық,

ғаламтор

  • Адрес электронной почты не публикуется. Обязательные поля отмечены *