БИОЛОГИЯ 11 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ

Четверг, 22 Декабрь, 2016

БИОЛОГИЯ 11 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ

www.sabaktar.kz

Биология пәнінен   11 класқа арналған  орта  мерзімді   жоспар

 

 

1.Оқып-үйренудің негізгі

 мақсаттары

 

 

2. Оқытуда қолданылатын

 әдіс-тәсілдер

3. Оқып-үйренудің нәтижесі 4. Үйрену мақсатын

дағы бағаны қоса алғанда  бағалау

5. Бәрін қоса алғанда бағалау 6. Негізгі дереккөздер
1 Кіріспе.

11-сынып биология бағдарламасының мақсаты, оның ғылымдары және осы ғылымдардың негізгі ерекщеліктері туралы мағлұмат беру.

   «ББҮ»              Тірек-сызба Диалогтік оқыту  Топтық, жұптық Семантикалық карта            Сатылай кешенді талдау  Оқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады  Талантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру  Бағалау парағы арқылы бағалау   Үш шапалақ Кері байланыс  Бағалау парағы Флипчарт Ғаламтор Семантикалық карта
2 Тіршіліктің пайда болу процесін және мәнін түсіндіретін алғашқы ғылыми талпыныстар.

Аталған тақырып бойынша оқушылардың білімдерін саралау және жетілдіру бағытында түрлі тапсырмалар орындату.

   Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы Топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады Талантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру  Бағалау парағы арқылы бағалау   Үш шапалақ Кері байланыс  Бағалау парағы Флипчарт Ғаламтор Семантикалық карта
3 Ф.Редидің тәжірибелері, В.Гарвейдің ой-пікірлері, Л.Пастердің тәжірибелері. Тіршіліктің мәңгілік теориясы. Жер бетінде тіршіліктің пайда болуы туралы материалистік көзқарастар.

Көрсетілім: Л.Пастер тәжірибелерінің сызбанұсқасы.

Тақырып бойынша білімдерін кеңейту мақсатында түрлі тапсырмалар орындату. Топтық жұмыс пен жұптық жұмыстарды тиімді пайдалану.

 Кластер               СТО                 Балама тест         АКТ                   Жеке, топтық Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады  

Жоғары деңгейлі тапсырма беру арқылы дарынды оқушыны анықтау.

 

Түрлі түсті стикер арқылы өзін-өзі бағалау

Кері байланыс

Үлестірмелі қағаздар  Слайд       Ғаламтор Нұсқаулық
4 Жер бетінде тіршілік пайда болуының алғышарттары: ғарыштық және ғаламшарлық алғышарттар.

Жер шараныдағы тіршіліктік пайда болу алғышарттары мен қасиеттері туралы сөз қозғау. Оқушыларға  тақырып аясында тапсырмалар орынтаду арқылы ойларын жетілдіру.

 Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы   Дарынды және  талантты балаларға кеңейтілген тапсырма беру

 

 

Екі жұлдыз, бір тілек

Бағалау парағы арқылы бағалау Мұғалімнің бағалауы

Ғаламшарлық жүйелердің қалыптасу кезеңдерінің сызбанұсқасы.

 

5 Жер дамуының ерте кезеңдеріндегі алғашқы атмосфера және химиялық элементтердің, бейорганикалық және органикалық молекулалардың эволюциясы.

Жердің дамуының ерте кездегі көзқарастары мен ерекшеліктері туралы оқушыларға баяндау. Топтық жұмысты жандандыру арқылы  білім беру.

Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады Шығармашылық тапсырмалар беру арқылы дарынды оқушыны анықтау Критерий  арқылы  бағалау Өзін-өзі бағалау Мұғалімнің бағалауы       Кері байланыс

 

Оқулық Үлестірмелі қағаздар  Нұсқаулық
  • Адрес электронной почты не публикуется. Обязательные поля отмечены *