БИОЛОГИЯ 10 СЫНЫП ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАУ ҚМЖ

Четверг, 22 Декабрь, 2016

БИОЛОГИЯ 10 СЫНЫП ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАУ ҚМЖ

www.sabaktar.kz

Сыныбы:  10    Пәні: Биология        Мерзімі:______________

 

Сабақ тақырыбы: Жасушаның химиялық құрамы. Су және басқа бейорганикалық заттар, олардың жасушаның тіршілік әрекетіндегі ролі.
Сабақ мақсаты: Жасушаның химиялық құрамы. Су және басқа бейорганикалық заттар, олардың жасушаның тіршілік әрекетіндегі ролі туралы түсінік қалыптастыру.

 

Табыс критерийлері: Оқушылар Жасушаның химиялық құрамы. Су және басқа бейорганикалық заттар, олардың жасушаның тіршілік әрекетіндегі ролі туралы түсінік қалыптастырады.

 

Сабақ түрі: Жаңа сабақ

 

Уақыт Мұғалімнің

іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Керекті жабдықтар
Кіріспе

2 мин

 

 

 

2 мин

 

 

5 мин

 

 

 

Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Топқа бөлу

«Жасушаның химиялық құрамы. Су және басқа бейорганикалық заттар, олардың жасушаның тіршілік әрекетіндегі ролі» тақырыбына кластер жасату арқылы үй тапсырмасын бекіту.

Шеңбер болып тұрып,бір-бірлеріне жылы лебіздер айту арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады.

 

Джиксо әдісі бойынша 1,2,3,4 санау арқылы  4 топқа бөлінеді.

 

Өтілген тақырыпқа байланысты топтастырып, пікір алмасады.

 

Плакат, маркер, бағалау парақшасы

Жаңа сабақ

10 мин

 

 

Жаңа тақырыпқа Венн диаграммасын жасатамын. Берілген тақырыпқа сәйкес салыстырады,ортақ айырмашылықтарын табады. Мөлшері аз болғанмен олар ағзада маңызды кызмет аткарады. Мырыш инсулин гормоны молекуласының кұрамына енеді. Кобальт – В12  витамині мол. орталык атом. Бром жүйке жасушаларынын қызмет аткаруы үшін кажет. Мыс кейбір фермент-тер мен тасымалдағыш жасушалар молекулаларының кұрамыйа енеді, сондай-ақ шаянтектестердің және ұлулардың тынысалу пиг-менттерінде болады.

. Мысалы, кобальттың топыракта (сондай-ак жай-ылым өсімдіктерінде) және жергілікті мал азығында тапшылығынан койлар мен мүйізді ірі мал қаназдықауруына ұшырайды.

Н — Судың және барлык биологиялык косылыстардың күра-мына енеді

С- барлык биологиялық косылыстардын күрамына енеді

N азот- Нәруыздар мен нуклеин кыш-ң құрылымдык құрамдас бөлігі

О — Судың және барлык биологиялық қосылыс-дын құрамына енеді

Na — Хлормен бірге 0,9°/. концентрацияда қан плазмасының күра-мына Тірі жасушалар жарғақшаларының үйектігін камтамасыз ететін оң ион

Cl-  Na ірге 0,9% концентрацияда кан плазмасыныц күрамына Негізгі теріс ион. НС1 карын солінің күрамында болады

К- Тірі жасушалар жарғакшаларының үйектігін (полярлығы) камтамасыз ететін негізгі оң ион

Са-тұз құр. тіс пен сүйек қатты затгарында, ұлудың және

баска омырткасыздардын бакалшактарында болады. Кан ұйыған кезде таптырмайтын ион түріндегі зат

Ғе- Гемоглобин қүрамында болады

Mg -Хлорофилл қүрамына енеді

S- Екі аминқышкыл құрамында болғандықтан, нәруыз құрамына кіреді

Р- Түз түрінде — сүйекте, аниондар түрінде АТФ жене нукле­ин қышкылдарында — НРОа, НдРО^ кышкылдарының күра-мында болады (ДНК түкымкуалауға жауапты)

Br- жүйке жасушаларынын кызмет атқаруы үшін қажет

Zn — Аталық жыныс гормондарының құрамында болады

I- Тироксин гормондарының таптырмайтын күрамдас бәлігі.

Си-шаянтектестер жөне үлулар тынысалу пигменттері кұра-мында және біркатар ферменттер мен тасымалдаушы моле-кулалар күрамында болады

F- тic кіреукесінің күрамына еніп, оны берік етеді

В-Кейбір өсімдіктердін өсуі үшін аз молшерде (микродозада) кажет

Егер кандай болса да бір жасушаға немесе ағзаға мөлшері 0,000001 г шамасында болса да элемент кажет болса, оның болмауынан калай бол-ганда да оныц опатка үшырайтынын есте үстаған жөн.

Жасушалар мен ағзаларда суды коспай, тұтас алғанда бейорганикалық заттардың мелшері шамамен 1 % бола-ды. Құрамында 20-22% түз болатын сүйек үлпасының жасушалары ғана ерекшелік

 

Плакат, маркер, бағалау парақшасы
Жаңа сабақты қорытындылау

6 мин

 

«Ай» әдісі арқылы (жаңа ай, жарты ай, толық ай) жаңа  сабақты қорытындылау

 

 

Топтық жұмыс арқылы  тапсырмаларды орындайды  және жақсы түсінген оқушы топтастарының сұрақтарына жауап беріп, диалогтік оқыту іске асады.

Толық ай – сабақты толық түсіндім;

Жарты ай  — мен жартылай түсіндім;

— Жаңа ай – менің түсінбегенім басымдау болды.

 

Бағалау парақшасы, айлар
 

Бағалау

5 мин

 

 

 

 

 

 

Ауызша мақтау, мадақтау арқылы формативті бағалау.

Топтық бағалау жүргізу

Кері байланыс орнату.Үйге тапсырма беру. Жаңа материал іздену.

Ынталанады.

 

Топ басшылары бағалау критерийлеріне сүйене отырып, топ мүшелерін бағалайды.

Не білдім? Не білдім? Не білгім келеді? Сұрақтарға жауабын стикерге жауап беріп, рефлексия плакатына іледі.

 

 

Күнделікке жазып алады.

 

 

бағалау парақшасы

 

Рефлексия плакаты, стикерлер

Күнделік

Не сәтті өтті?  
 
 
Не сәтсіз болды?  
 
 
Нені дамыта алар едім?  
 
 

 

Оқу   ісі     орынбасары:__________________________________

 

 

          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Қысқа мерзімді жоспар                                                                          Пән мұғалімі:

 

БЕКІТЕМІН ПӘНІ Биология КЛАСЫ 9

 

   МЕРЗІМІ
ТАҚЫРЫП Органикалық заттар: липидтер, олардың құрылысы, қасиеттері және атқаратын қызметі.
МАҚСАТЫ Липидтер май тектес жоғары күрделі қосылыстар екенін түсіндіру. Тапырмалар орындау барысында оқушылардың жекелеген қасиеттерін ескере отырып терминдермен жұмыс жүргізу.
 

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ

Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдалынады;

Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді;

Сынып оқушыларымен  қарым-қатынастары өрбиді;

Қойылған мәселені жетік меңгеріп одан әрі өрбітеді;

Ақпараттық білімдері сараланады;

КЕЗЕҢДЕРІ РЕСУРСТАР САБАҚТАҒЫ ІСӘРЕКЕТ ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ БАҒАЛАУ
Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

Биология оқулығы

 

Сабақ амандасып, сынып оқушларын түгелдеуден басталады. Сергіту сәті ретінде сыныпқа түрлі қимыл-қозғалыстарды қайталау ұсынылады.  
 

Қызығушылықты ояту

(3 минут)

Пәнге қатысты журналдар

 

 

 

 

        Мұғалім тарапынан сабақ тақырыбы таныстырылады. Оқушылармен бірлесе отырып сабақтың мақсаты айқындалады.  Қызығушылықтарын ояту мақсатында оқушыларға блиц сұрақтар қойылады:

 

  1. Липидтер дегеніміз не?
  2. Майлар табиғаты жағынан липидтер бола ала ма?
  3. Липидтер энергия көзі дегенді қалай түсінесіңдер?
Тұлғааралық интеллектке ие оқушылар әр топта жеке қасиеттері қалыптасады Стикер арқылы бағалау
Мағынаны тану

(15 минут)

 

 

 

 

 

 

 

(15 минут)

Биология оқулығы

 

 

 

        Өткен тақырыпты бекіту мақсатымен оқушылар қатар бойынша бір-біріне сұрақтар қояды.

Мәтін бойынша талдау жүргізу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жекеленген оқушыларға көмек

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фактілерді

баяндайды Мадақтау (3шапалақ,

Рефлексия

(10 минут)

 

 

 

Оқушылар стикерге «Жуан» және «Жіңішке» сұрақтарын жазып тақтаға жапсырып, оған жауап береді.

 

«Ыстық орындық» әдісі бойынша жаңа тақырыпты бекіту

Қабілетті оқушы  мен деңгейі төмен оқушыны анықтау 2-жұлдыз,

1-тілек.

 

 

Қорытындылау

Үйге тапсырма:  Кесте.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

             Қысқа мерзімді жоспар                                                                          Пән мұғалімі:

 

БЕКІТЕМІН   ПӘНІ Биология КЛАСЫ 10

 

   МЕРЗІМІ
 

ТАҚЫРЫП

 

Органикалық заттар: нәруыздар, олардың құрылысы, қасиеттері және атқаратын қызметі.

 

МАҚСАТЫ  

Нәруыздардың құрылысы мен атқаратын қызметтерін баяндау. Нәруыздар күрделі қосылыстар екеніні және олардың ағзаға тигізер пайдасы туралы түсіндіру.

 

 

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ

Өз бетімен ізденіске бейімделеді.

Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдалынады;

Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді;

Сынып оқушыларымен  қарым-қатынастары өрбиді;

Қойылған мәселені жетік меңгеріп одан әрі өрбітеді;

Ақпараттық білімдері сараланады;

Экологиялық, адамгершілік тәрбие беріледі;

 

КЕЗЕҢДЕРІ РЕСУРСТАР САБАҚТАҒЫ ІСӘРЕКЕТ ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ БАҒАЛАУ
 

Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

 

Биология оқулығы

 

 

Сабақ амандасып, сынып оқушыларын түгелдеуден басталады. Сергіту сәті ретінде сыныпқа түрлі қимыл-қозғалыстарды қайталау ұсынылады.

   
 

 

 

Қызығушылықты ояту

(3 минут)

 

 

Биолог анықта

малығы

 

 

 

 

Мұғалім тарапынан сабақ тақырыбы таныстырылады. Оқушылармен бірлесе отырып сабақтың мақсаты айқындалады.

 

V «қанат белгі» (әлдеқашан белгілі нәрсе) — «алу» (белгісі түсінігіне қайшы нәрсе) + «қосу» белгісі қызықты және тосын нәрсе ? «сұрақ белгісі» (егер бір нәрсе анық емес, көбірек білуге құштарлық пайда болса)
 

 

     
 

 

     
Тұлғааралық интеллектке ие оқушылар әр топта жеке қасиеттері қалыптасады Стикер арқылы бағалау
 

Мағынаны тану

(15 минут)

 

 

 

 

 

(15 минут)

 

 

Биология оқулығы

 

 

 

 

Өткен тақырыпты бекіту мақсатымен оқушылар қатар бойынша бір-біріне сұрақтар қояды.

«Ұғыну» сатысында қолданылады. Қолдану технологиясы: екі студент әрбір азат жолдан кейін тоқтай отырып мәтінді оқиды, содан кейін бір-біріне оқығанының мазмұны бойынша әртүрлі деңгейдегі сұрақтар қояды. Берілген түр коммуникативті дағдылардың дамуына әсер етеді.

 

Жекеленген оқушыларға көмек

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фактілерді

баяндайды Мадақтау (3шапалақ,

 

Рефлексия

(10 минут)

 

 

 

Оқушылар стикерге «Жуан» және «Жіңішке» сұрақтарын жазып тақтаға жапсырып, оған жауап береді.

 

«Ыстық орындық» әдісі бойынша жаңа тақырыпты бекіту

 

Қабілетті оқушы  мен деңгейі төмен оқушыны анықтау 2-жұлдыз,

1-тілек.

 

 

Қорытындылау

 

 

Үйге тапсырма:  Жиырма амин қышқылын жаттау. Нәруызды ашқан ғалымдардың өмірімен жақынырақ танысу мақсатында деректер жинау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

             Қысқа мерзімді жоспар                                                                          Пән мұғалімі:

 

БЕКІТЕМІН   ПӘНІ Биология КЛАСЫ 10

 

   МЕРЗІМІ
ТАҚЫРЫП
Нуклеин қышқылдары: ДНҚ, оның құрылысы және жасушадағы рөлі.
МАҚСАТЫ Нуклеин қышқылдарының құрылыс ен оның жасушадағы атқаратын қызметтері туралы баяндау. ДНК мен оның құрылысына жеке тоқталу. Тапсырмалар орындау барысында оқушыларды мақсатқа сай біліммен қамтамасыз ету.
 

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ

Өз бетімен ізденіске бейімделеді.

Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдалынады;

Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді;

Сынып оқушыларымен  қарым-қатынастары өрбиді;

Қойылған мәселені жетік меңгеріп одан әрі өрбітеді;

Ақпараттық білімдері сараланады;

Экологиялық, адамгершілік тәрбие беріледі;

 

КЕЗЕҢДЕРІ РЕСУРСТАР САБАҚТАҒЫ ІСӘРЕКЕТ ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ БАҒАЛАУ
 

Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

 

Биология оқулығы

 

 

Сабақ амандасып, сынып оқушыларын түгелдеуден басталады. Әрі қарайғы әрекет үй тапсырмасына жауап беріп, талқылаумен жалғасады.

   
 

 

 

Қызығушылықты ояту

(3 минут)

 

 

Биолог анықта

малығы

 

 

 

 

Мұғалім тарапынан сабақ тақырыбы таныстырылады. Оқушылармен

бірлесе отырып сабақтың мақсаты айқындалады.

 

 

ü  «қанат белгі» (әлдеқашан белгілі нәрсе) — «алу» (белгісі түсінігіне қайшы нәрсе) + «қосу» белгісі қызықты және тосын нәрсе ? «сұрақ белгісі» (егер бір нәрсе анық емес)
 

 

     
 

 

     
Тұлғааралық интеллектке ие оқушылар әр топта жеке қасиеттері қалыптасады Стикер арқылы бағалау
 

Мағынаны тану

(15 минут)

 

 

 

 

 

(15 минут)

 

 

Биология оқулығы

 

 

 

 

Өткен тақырыпты бекіту мақсатымен оқушылар қатар бойынша бір-біріне сұрақтар қояды.

«Ұғыну» сатысында қолданылады. Қолдану технологиясы: екі студент әрбір азат жолдан кейін тоқтай отырып мәтінді оқиды, содан кейін бір-біріне оқығанының мазмұны бойынша әртүрлі деңгейдегі сұрақтар қояды. Берілген түр коммуникативті дағдылардың дамуына әсер етеді.

 

Жекеленген оқушыларға көмек

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фактілерді

баяндайды Мадақтау (3шапалақ,

 

Рефлексия

(10 минут)

 

 

 

Оқушылар стикерге «Жуан» және «Жіңішке» сұрақтарын жазып тақтаға жапсырып, оған жауап береді.

 

ББҮ кестесі арқылы сабақты қорытындылау.

 

Білемін Білгім келеді Үйрендім
     

 

 

Қабілетті оқушы  мен деңгейі төмен оқушыны анықтау 2-жұлдыз,

1-тілек.

 

 

Қорытындылау

 

 

Үйге тапсырма:  Мерсер (1995) әңгімелесудің үш түрін анықтады. Соның ішінде «Топтық әңгіме» әдісімен жұмыстану (даярлық).

 

ü  Топтық ( қайталау, мақұлдау, түсіндіру)

 

 

 

        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    Қысқа мерзімді жоспар                                                                          Пән мұғалімі:

 

БЕКІТЕМІН   ПӘНІ Биология КЛАСЫ 10

 

   МЕРЗІМІ
ТАҚЫРЫП Нуклеин қышқылдары: а- РНҚ, т-РНҚ, р-РНҚ және АТФ, олардың құрылысы және жасушадағы рөлі.
МАҚСАТЫ Нуклеин қышқылдарына жеке тоқталу, олардың жасуша тіршілігіндегі рөлі туралы баяндау. Қызметтерімен танысу. АТФ қосымша энергия көзі ретінде жасушаның бөлігі деп танысу.
 

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ

 

Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдалынады;

Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді;

Сынып оқушыларымен  қарым-қатынастары өрбиді;

Қойылған мәселені жетік меңгеріп одан әрі өрбітеді;

Ақпараттық білімдері сараланады;

 

КЕЗЕҢДЕРІ РЕСУРСТАР САБАҚТАҒЫ ІСӘРЕКЕТ ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ БАҒАЛАУ
Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

Биология оқулығы

 

Сабақ амандасып, сынып оқушларын түгелдеуден басталады. Сергіту сәті ретінде сыныпқа түрлі қимыл-қозғалыстарды қайталау ұсынылады.    
 

Қызығушылықты ояту

(3 минут)

Пәнге қатысты журналдар

 

 

 

 

        Мұғалім тарапынан сабақ тақырыбы таныстырылады. Оқушылармен бірлесе отырып сабақтың мақсаты айқындалады.  Қызығушылықтарын ояту мақсатында оқушыларға блиц сұрақтар қойылады:

 

  1. Липидтер дегеніміз не?
  2. Майлар табиғаты жағынан липидтер бола ала ма?
  3. Липидтер энергия көзі дегенді қалай түсінесіңдер?
Тұлғааралық интеллектке ие оқушылар әр топта жеке қасиеттері қалыптасады Стикер арқылы бағалау
Мағынаны тану

(15 минут)

 

 

 

 

 

 

 

(15 минут)

Биология оқулығы

 

 

 

        Өткен тақырыпты бекіту мақсатымен оқушылар қатар бойынша бір-біріне сұрақтар қояды.

 

Мәтін бойынша талдау жүргізу.

 

 

Жекеленген оқушыларға көмек

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фактілерді

баяндайды Мадақтау (3шапалақ,

 

Рефлексия

(10 минут)

 

 

 

Оқушылар стикерге «Жуан» және «Жіңішке» сұрақтарын жазып тақтаға жапсырып, оған жауап береді.

 

«Ыстық орындық» әдісі бойынша жаңа тақырыпты бекіту

 

Қабілетті оқушы  мен деңгейі төмен оқушыны анықтау 2-жұлдыз,

1-тілек.

 

 

Қорытындылау

 

 

Үйге тапсырма:  Кесте.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

             Қысқа мерзімді жоспар                                                                          Пән мұғалімі:

 

БЕКІТЕМІН   ПӘНІ Биология КЛАСЫ 10

 

   МЕРЗІМІ
ТАҚЫРЫП Прокариоттық жасушаның құрылысы. Бактериялық жасуша, оның құрылысы мен қызметінің ерекшеліктері.№1 Зертханалық жұмыс.
МАҚСАТЫ Прокариотты және эукариотты жасушаның құрылысымен таныстыру. Бактериялардың жасуша құрылысының ерекшеліктерін баяндау.
 

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ

Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдалынады;

Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді;

Сынып оқушыларымен  қарым-қатынастары өрбиді;

Қойылған мәселені жетік меңгеріп одан әрі өрбітеді;

Ақпараттық білімдері сараланады;

КЕЗЕҢДЕРІ РЕСУРСТАР САБАҚТАҒЫ ІСӘРЕКЕТ ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ БАҒАЛАУ
Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

Биология оқулығы

 

Сабақ амандасып, сынып оқушыларын түгелдеуден басталады. Сынып оқушыларын түгендеу. Сабаққа белсенділікті арттыру мақсатымен түрлі қимылдарды қайталау ұсынылады.    
 

Қызығушылықты ояту

(3 минут)

Пәнге қатысты журналдар

 

 

 

 

        Мұғалім тарапынан сабақ тақырыбы таныстырылады. Оқушылармен бірлесе отырып сабақтың мақсаты айқындалады.  Қызығушылықтарын ояту мақсатында оқушыларға блиц сұрақтар қойылады:

 

  1. Прокариот  жасуша дегенді қалай түсінесіңдер?
  2. Эукариот жасуша дегенді қалай түсінесіңдер?
  3. Бактериялар дегеніміз не және олар қандай аурулардың қоздырушылары болып табылады?
Тұлғааралық интеллектке ие оқушылар әр топта жеке қасиеттері қалыптасады Стикер арқылы бағалау
Мағынаны тану

(15 минут)

 

 

 

 

 

 

 

(15 минут)

Биология оқулығы

 

 

 

        Өткен тақырыпты бекіту мақсатымен оқушылар қатар бойынша бір-біріне сұрақтар қояды.

Мәтінмен жұмыс.

Бактериялар – табиғатта ең көп тараған, негізінен бір клеткадан тұратын, оқшауланған ядросы жоқ, ең қарапайым организмдер тобы. Алғаш рет бактерияларды (грекше bakterіon – таяқша) 17 ғасырда голланд ғалымы, микроскопты жасаушы – Антони ван Левенгук байқаған. 19 ғасырда бактериялардың құрылысы мен табиғаттағы рөлін француз ғалымы Луи Пастер, неміс ғалымы Роберт Кох және ағылшын ғалымы Джозеф Листер зерттеді. Бактериялардың клетка құрамында тұрақты клетка қабаты, цитоплазмалық мембрана, цитоплазма, нуклеоид, рибосома болады. Ядроның қызметін дезоксирибонуклеин қышқылы (ДНҚ) атқарады. Бактериялар ядросы мембрана қабығымен оқшауланбаған және онда хромотин жіптері түзілмейді. Бактериялар қарапайым бөліну арқылы көбейеді. Мысалы, 1 г қара топырақта 2 – 3 млрд. бактериялар, 1 г құмды топырақта 150 мың бактериялар, адам көп жиналған бөлме ауасының 1 м3-інде он мыңдай бактериялар тіршілік етеді. Олардың пішіндері әр түрлі: шар тәрізділерін – кокк, қосарланғандарын – диплококк, таяқша тәрізділерін – бациллалар, үтір тәрізділерін – вибриондар, таға тәрізділерін терроидтар, жүзім тәрізді шоғырланғандарын – стафилококтар деп атайды.

 

 

Жекеленген оқушыларға көмек

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фактілерді

баяндайды Мадақтау (3шапалақ,

 

Рефлексия

(10 минут)

 

 

 

Оқушылар стикерге «Жуан» және «Жіңішке» сұрақтарын жазып тақтаға жапсырып, оған жауап береді.

Қабілетті оқушы  мен деңгейі төмен оқушыны анықтау 2-жұлдыз,

1-тілек.

 

 

Қорытындылау

 

Үйге тапсырма: Прокариоттық жасушаның құрылысы. Бактериялық жасуша, оның құрылысы мен қызметінің ерекшеліктері.

 

 

 

 

  • Адрес электронной почты не публикуется. Обязательные поля отмечены *