БЕЙНЕЛЕУ ӨНЕРІ 5 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ

Четверг, 22 Декабрь, 2016

БЕЙНЕЛЕУ ӨНЕРІ 5 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ

www.sabaktar.kz

5 сынып Бейнелеу өнері

                    Тақырыптар атауыС/сСабақтың мақсатыОқытуда қолданыла-тын  әдіс-тәсілдерСабақта 7 модульдің кіріктірілуіКүтілетін нәтижеҮйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалауБарлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысыНегізгі  дереккөздер немесе ресурстар
1Бейнелеу өнерінің түрлері1Оқушыларға тың мәліметтер беріп, білімді

қалыптастыру, жаңа мағлұмат беру және т.б.

Сабақ оқытудың негізгі үрдісін есте қалдыру, оқушы санасына терең сіңіру

Кім жылдам,Миға шабуыл,Жигсо, Ойлан тап,ЭссеОқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;

-Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

-Ойын нақты жеткізе алады;

-Өзін-өзі реттейді;

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
2Бейнелеу өнерінің жанрлары1Бейнелеу өнерінің түрлері жайлы қысқаша   мағлұмат беру.

Сабақ оқытудың негізгі үрдісін есте қалдыру, оқушы санасына терең сіңіру.

Кім  жылдам

Миға шабуыл

Автор орындығыі

Эссе

Стикердегі диалог

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып  тапсырмаларды орындауда машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға.Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
3Түстану ерекшеліктері1Пән бойынша білім-білік дағдыларын   қалыптастыру.

Жалпы қабілеттілікті дамыту.

Кім  жылдам

Миға шабуыл

Жигсо әдісі

Эссе

Стикердегі диалог.

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Тақырып бойынша Өткен тақырыппен байланыстырады;-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артадыОқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
4Түстік тон.Күзгі бояулар1Жас жеткіншектерге жылы түсті суық түсті ажырата білуіне, негізгі және қосымша түстердің ажырата білуіне ықпал ету.Кім  жылдам

Миға шабуыл

Аквариум әдісі

Эссе

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Дұрыс сөйлеуге үйренеді;Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі;Оқушының сыни ойлауы қалыптасадыКритерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
5Үйлестіру заңдылықтары «Астана менің- іңкәрім»1Композиция жайлы жалпы мағлұмат беру.

Қағаз бетіне затты үйлестіріп бейнелеуге үйрету. Бірнеше                                           заттарды қағазға ретпен орналастыруға жаттықтыру.

.

Жұптық , жаттығу жұмыстар.Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Жаңа  сабақ  бойынша жаңа өнер туындыларымен танысады сұрақ- жауап арқылы өз ойын, пікірін еркін жеткізе білуге дағдыланады, жеке, жұптық, топтық жұмыс барысында ынтымақтастыққа, өзінің оқуына деген жауапкершілік сезімдерін дамытадыКритерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
6Суретші шығармаларымен танысу1Оқушыларды білімнен хабардар етіп қана қоймай,  оларға тың мәліметтер беру.

Сабақ оқытудың негізгі үрдісін есте қалдыру, оқушы санасына терең сіңіру.

 

Жұптық , жаттығу жұмыстар.Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Тақырыптың  мағанасын  түсінеді, шығармашылық тапсырмалар арқылы өз бетімен жұмыс істеп үйренеді

.

 

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
  • Адрес электронной почты не публикуется. Обязательные поля отмечены *