АЛГЕБРА 7 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ ЖАҢА ОҚУ ЖЫЛЫ жаңа бағдардамада обновленка

Четверг, 27 Июль, 2017

АЛГЕБРА 7 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ ЖАҢА ОҚУ ЖЫЛЫ жаңа бағдардамада обновленка

www.sabaktar.kz

Алгебра пәнінен орта мерзім жоспары

7-сыныпқа арналған тақырыптықкүнтізбелік жоспар

                         Аптасына  3сағат,барлығы 102 сағат      А                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

  Сабақтың тақырыбы Сағат  саны Сабақтың мақсаты Күтілетін нәтиже Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Үйрену мақсатында оқытуды бағалау 7модульдің енгізілуі Негізгі дерек көздері
  I  тоқсан

5-6 сыныпты қайталау ұ  (3 с)

1 Қатынас  тақырыбын қайталау   Қатынас тақырыбы мен қасиеттері  туралы білім беру.Өзойларын жетік пайдалануға дағдыландыру

 

Өткен тақырыптар бойынша  жаңа тақырып менгеріледі,ережелерді пайдалана отырып есептер шығаруға  машықтары дамиды.

 

 

Автор орындығы,

«Кім жылдам» ойыны

Аквариум ойыны

 

Бас бармақпен бағалау»

Екі жұлдыз бір тілек.

 

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер /Диалогтік оқыту/, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқытудағы  басқару және көшбасшылық, талантты және дарынды балаларды оқыту, АКТ пайдалану, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту  
2 Алгебралық  өрнек. Сызықтық  теңдеулер  ж/е теңсіздіктер   Сызықтық теңдеу мен теңсіздіктер  арқылы ойларын  анықтайды,есптерді шығаруға, үйреніп практикада қолданады

 

Анықтамалар    ережесін жатқа біледі, оны қолданып есептер шығара алады

 

Ассорти ойыны

Жигсо ІІ әдісі сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,

Өзін өзі бағалау.

Кері әсер парағы.

 

 
3 Теңдеу. Теңдеудің түбірі   Барлық оқушылар теңдеуге мысалдар кетіре алады, қарапайым теңдеудің мәнін таба алады. Бүгінгі сабақта оқушылартеңдеу, теңдеудің түбірін табу әдістерін үйренеді  Оқушылар рационал сандарді   ұғымын  біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады  

Тәжірбиелік \ есептер шығару\

Автор орындығы,

«Кім жылдам» ойыны

тренинг,диалог

 

формативті бағалау кері байланыс

 
4 Натурал  көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері 1 Тақырып бойынша мысалдар арқылы меңгереді және білімдерін бекітеді, оны есептер  шығаруда пайдаланады Тақырып қасиеттері    ережесін жатқа біледі, оны қолданып есептер шығара алады

 

 

Тәжірбиелік \ есептер шығару\

Автор орындығы,

«Кім жылдам» ойыны

тренинг,диалог

 

формативті бағалау кері байланыс

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер /Диалогтік оқыту/, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқытудағы  басқару және көшбасшылық, талантты және дарынды балаларды оқыту, АКТ пайдалану, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту  
5 Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері 1  Натурал көрсеткішті дәреже туралы мағлұмат алу, оның қасиеттерін пайдаланып есептер шығара алады. Есептерді шығару арқылы  қасеттері бойынша  ережелерін меңгереді  есептер шығаруда пайдаланады.

 

Ойын, ББУ, тренинг,диалог,тәжірбиелік жұмыс,аквариум ойыны

 

 

 

 

 

 

Формативті бағалау,жетондар беру,бағдаршам

 

 

 

 

 

,

 
6 Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері 1 Оқушылардың «Натурал және бүтін көрсеткішті дәреже» тақырыбы бойынша есептер шығаруда формулаларды дұрыс қолдана білуге дағдыландыру, білім- біліктерін тексеру, бағалау

 

Өткен тақырыптар бойынша есептерді шығару менгеріледі,ережелерді пайдалана отырып есептер шығаруға  машықтары дамиды.

 

«Кім жылдам»  , , БҮҮ кестесі,тәжірбиелік жұмыс,  «Миға шабуыл» автор орындығы Жигсо І әдісі Формативті бағалау,жетондар беру, бағдаршам, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер /Диалогтік оқыту/, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқытудағы  басқару және көшбасшылық, талантты және дарынды балаларды оқыту, АКТ пайдалану, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту  
7 Бүтін көрсеткішті дәреже  және оның қасиеттері 1 Бүтін көрсеткішті дәрежені анықтайды,есептерді шығаруға, үйреніп практикада қолданады Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді,

өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды,

білімдерінактикада қолдана алады

Жигсо ІІ әдісі «Аквариум»  «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс, ой толғаныс,   жетондар арқылы  бағалау

 

 

 

 

 
8 Бүтін көрсеткішті дәреже  және оның қасиеттері 1 Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттерін меңгереді

 

Өз бетінше жұмыс істеу дағдылары қалыптасады  

Тәжірбиелік \ есептер шығару\

Автор орындығы,

«Кім жылдам» ойыны

тренинг,диалог

 

формативті бағалау кері байланыс

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер /Диалогтік оқыту/, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқытудағы  басқару және көшбасшылық, талантты және дарынды балаларды оқыту, АКТ пайдалану, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту  
9 Бүтін көрсеткішті дәреже  және оның қасиеттері 1 Өткен тақырыптар бойынша ережелер мен анықтамаларды пайдаланады оны есептер шығаруда кеңінекн пайдаланады Ережелер  жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып есептің  өзекті түйінді жерлерін  практикада қолданады Ойын, ББУ, тренинг,диалог,тәжірбиелік жұмыс,аквариум ойыны

 

 

 

 

 

 

Формативті бағалау,жетондар беру,бағдаршам

 

 

 

 

 

,

 
10 Құрамында дәрежесі бар өрнектерді түрлендіру 1 Дәрежелі өрнектерді түрлендіруді меңгерту.  Формуламен табу екенін ұғындыру Есептердің  негізгі жерлерін және ұқсастықтарын  меңгереді , өзбетінше жұмыс істеуге дағдыланады «Кім жылдам»  , , БҮҮ кестесі,тәжірбиелік жұмыс,  «Миға шабуыл» автор орындығы Жигсо І әдісі Формативті бағалау,жетондар беру, бағдаршам, өзін-өзі бағалау  

 

  • Адрес электронной почты не публикуется. Обязательные поля отмечены *